sobota, 31 grudnia 2011

happy new year


jejku jak ten rok szybko minął, zapewne dlatego, że był udany, przynajmniej dla mnie..
tak jakoś przeczuwam, że przyszły rok nie będzie za ciekawy, pesymistyczne podejście, może bardziej realistyczne, czas pokaże..
miały być postanowienia zapisane gdzieś na kartce w notesie i szlag to trafił, chyba przez moje obawy i wnerwienie kiedy czegoś nie uda mi się zrobić ;P
czas najwyższy się jakoś ogarnąć i wziąć za siebie, wszystko co się zdarzyło, było minęło, trzeba iść do przodu i nie oglądać się za siebie, aż nie chce mi się wierzyć, że to piszę.
dobradobra blablabla, koniec mego marudzenia, czas na życzenia C:
życzę wszystkim czytającym jak i zarówno obserwującym przede wszystkim lepszego roku, optymistycznego podejścia do wszystkiego i szampańskiej zabawy do rana ; *
happy new year ;*!

dzisiejszy outfit: bluzka/tunika - h&m, spodnie - sh, bokserka - sh

czwartek, 29 grudnia 2011

nananana


w starych folderach wyszperałam dużo, nawet bardzo dużo starych zdjęć, te powyżej nie są stare, może trochę, w sumie od wakacji minęło już sporo czasu. Poszczególne fotki sprzed kilku lat zaskakują mnie, ale nie jestem w stanie ich opublikować xd zostawię je dla siebie c:
Zauważyłam, że nawet po ``diecie`` nie byłam szczupła --' że niby odchudzanie, byle kilka kilogramów zrzucić, teraz poprzeczkę postawiłam wysoko, jeżeli się uda będę najszczęśliwszą osobą na świecie, takie tam postanowienie na nowy rok ;d
oby przyszły rok był lepszy..

środa, 28 grudnia 2011

you da one

  

Hej :)
Moje lenistwo robi się na szczęście coraz mniejsze, początek pracy z angielskiego zrobiony :D pierwszy slajd już jest, a do zrobienia kilka kolejnych..
Te wolne dni stanowczo za szybko mijają, już chce ferie, które dopiero za trzy tygodnie --' damn.
Już mnie nie ma. baj.

`lajf ys brutal`

wtorek, 27 grudnia 2011


święta, święta i po świętach..
atmosfery nie było, trzy dni szybko minęły, stanowczo za szybko..
cieszy mnie fakt, iż przez kolejne kilka dni zdążę się jeszcze dobrze wyspać :)
praca z angielskiego nietknięta, książka nieprzeczytana do końca, zeszyty leżą jak leżały, kiedy ja się za to zabiorę w końcu --' leń mnie ogarnął..

niedziela, 27 listopada 2011

sunday



Wczorajszy wypad do Szczecina był udany mimo, iż pogoda nie dopisała całkowicie. W ostatniej minucie zdecydowałyśmy się na obejrzenie `przed świtem` chyba najlepsza część ze wszystkich, które oglądałam po kilka razy xd Córeczka Belli i Edwarda jaka słodka :3 Końcówka filmu to przedsmak przed kolejną częścią i już niestety ostatnią :( nie mogę się doczekać :3  
Dzisiejszego stanu za oknem nie komentuję, wiatr piździ i do tego co chwilę mżawka --'
Trzeba ogarnąć książki, bo przez weekend nic nie zrobiłam O.o a za 4 tygodnie święta, jak miło :3

Adios ! besos ;*

piątek, 25 listopada 2011

weekend


W końcu weekend :) szybko minął ten tydzień, oby równie szybko minął czas do świąt, później już z górki. Dzisiejszy dzień nie był aż taki najgorszy, gdyby nie jedna osoba.. 
Zakupy nie do końca wypaliły, pojechało się za późno i sklepy, które chciałam odwiedzić były już zamknięte :( Jutro w Szczecinie sobie odbiję ;d w końcu :)
a tymczasem zabieram się za oglądanie dramatu ``Bez mojej zgody`` świetny dramat - polecam :)

sobota, 19 listopada 2011

cudownie -.-'



Piękniejszego weekendu nie mogło być -.-' Do Szczecina sobie nie pojechałam, za tydzień przynajmniej zakupy się ogarnie.. (w końcu)
W nocy w ogóle nie mogę spać, oczywiście przez szkołę, codziennie do północy przy książkach, no makabra jakaś.. zaczynam chyba narzekać O.o
Chce już mikołajki później święta i ferie oczywiście, już to wszystko bliżej niż dalej, motywacja jest :) niedługo trzeba zaopatrzyć się w prezenty - lubię to ^^
Trzeba ogarnąć książki i siebie, bo wieczorem wybywamy :)
Bye ;*

/if u are what u say u are.../

sobota, 12 listopada 2011

saturday


Z dnia na dzień robi się coraz zimniej, nie ma mowy o wyjściu w letnim płaszczu, w ruch już poszła kurtka zimowa i w końcu trzeba zacząć ubierać rękawiczki. 
Dzisiaj usłyszałam, że mocno schudłam, jestem ciekawa z której strony, bo jakoś tego nie zauważam O.o Znowu zaczęłam jeść bez opamiętania, więc schudnięcie w tym przypadku jest niemal niemożliwe :< Od poniedziałku muszę zacząć wszystko od nowa i w końcu wziąć się za ćwiczenia, a dokładnie za szóstkę weidera, bo już miałam to zrobić jakiś miesiąc temu xd potrzebna mi motywacja.
z niecierpliwością czekam na śnieg, który ma się pojawić w przyszłym tygodniu ! <3

Today I was wearing:
podkoszulka - lidl
bluzka - sh
spodnie - h&m



piątek, 11 listopada 2011

lovelovelove

Piękniutki dzień, gdyby jeszcze temperatura taka była -.-'
Od rana obijam się z kąta w kąt, zamiast zrobić coś konkretnego, lekcje już do mnie doszły, więc wypadałoby to troszkę ogarnąć i przepisać w końcu.
Pomyliły mi się dzisiaj dni i myślałam, że jest poniedziałek, no piękniepięknie..
Idę sobie, bo cały dzień przesiedzę..
"lovelovelove it could be a wonderful thing.."




czwartek, 10 listopada 2011

weekend

W końcu weekend, w sumie od wczoraj :P teraz byle do poniedziałku wolno minęło. 
Tylko cztery dni, a roboty mam od cholery, oczywiście przy książkach, nie wiem kiedy to wszystko ogarnę O.o Ktoś chętny do zrobienia za mnie ?
No i już nie mogę się śniegu doczekać, podobno ma zacząć padać w przyszłym tygodniu :):) obyoby ^^
A teraz zostawiam Was z piosenką i idę oglądać Hotel52+Szpilki na Giewoncie ;D
Cee Lo Green - Anyway lovelovelove <33


P.s zadziwia mnie obojętność ludzi i to w jaki sposób ranią innych...





niedziela, 6 listopada 2011

sunday

Strasznie źle mi się dzisiaj spało, przez co źle dzisiaj wyglądam, a jeszcze jutro szkoła grr -.-'
Chociaż pogoda jest ładna, tyle dobrego :P
Czas się ruszyć trochę i wyjść na świeże powietrze :)

miłego dnia ; *







sobota, 5 listopada 2011

monotony

Jak ten weekend szybko leci, jutro już niedziela i znowu poniedziałek :< za wiele nie zdążyłam zrobić..
nauki od groma, cała kartka z polskiego do zaliczenia, uchh uwielbiam to :/
chce już koniec maja 2014 rok i koniec kropka !


Dzisiaj szlag trafił moją dietę, dobrze że to tylko jeden taki dzień, jutro zaczynam od nowa, mój cel 62kg zanim to nastąpi zdążę osiwieć, ale warto spróbować xd dotychczasowy rekord to 5kg, będzie więcej.
Zaczynam od jutra ćwiczyć szóstkę weidera, jak zobaczyłam przypadkowe zdjęcia efektów tych ćwiczeń opadła mi kopara :o też tak chcę <33! byleby się udało :)



czwartek, 13 października 2011

ReTuRn

aktualnie
Aż głupio mi jak pomyślę ile czasu minęło od ostatniego wpisu. Dużo się zmieniło i wydarzyło przez ten czas, bym musiała książkę napisać, żeby te wszystkie zdarzenia pomieścić. Główny powód mojej nieobecności to brak czasu, tyle nauki co mam teraz nie życzę nikomu. Nowa klasa w liceum udała nam się jeszcze bardziej niż w gimnazjum, nie żałuję, że poszłam do szkoły, w której jestem, a tak się przejmowałam... jak teraz sobie pomyślę to prawdę mówiąc za żadne skarby nie wróciłabym do gimnazjum, kilka miesięcy wstecz nie uwierzyłabym, że kiedykolwiek to powiem.
Możliwość żeby zajrzeć w net mam jedynie w piątki, a z racji tego, że dzisiaj rozpoczął się weekend, bo jutro mamy wolne ;D mogę sobie pozwolić na więcej. 
Za oknem już żółto/pomarańczowo, kocham te kolory, oprócz zimna, które już niestety się pojawiło :// w dodatku podobno już za jakiś tydzień ma padać śnieg ;D już się stęskniłam za tym :P
Teraz byle do ferii czekać :) a później 
welcome holiday again.

środa, 31 sierpnia 2011

the end

Baloons-cute-free-girl-favim.com-134688_large

No niestety, wakacje 2011 dobiegły końca :< Były jakie były, nie ma co narzekać, teraz tylko czekać 10 miesięcy na kolejne. Postaram się jak najczęściej tutaj zaglądać, ale wydaje mi się, że z braku czasu będę pisać tylko w weekendy :// Muszę bardziej skupić na nauce, bo to jest teraz najważniejsze.
Wczoraj kilka osób prosiło mnie o kolor włosów jaki mi wyszedł z szamponu mam dokładnie taki sam jak tutaj pazurki już pomalowane, maseczka na buźce była i gites :) teraz tylko ogarnąć ubrania na jutro. Postaram się wstawić zdjęcie jak byłam ubrana jutro ; *

Tumblr_lqt5p8sq181r2uwopo1_500_largeTumblr_lqt5qhxphk1r2uwopo1_500_large

wtorek, 30 sierpnia 2011

pojutrze

Cześć Wam !;*
Znowu zdarzyła się taka sytuacja, że nie miałam kompletnie czasu na napisanie tu wczoraj. Przepraszam, że nie komentuję wpisów osób, które obserwuję, ale naprawdę już nie wyrabiam. Wykorzystuję te ostatnie dni jak tylko można. Szkoda, że wakacje rozkręciły się dopiero w momencie kiedy trzeba było już zacząć myśleć o szkole :<
Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam kilka niezbędnych rzeczy do szkoły etc. w moje ręce wpadły jeszcze zeszyciki i inne drobiazgi. Dawno nie kupowałam żadnych maseczek, więc postanowiłam kupić coś z Ziaji i trafiłam na maseczkę oczyszczającą z szarą glinką, dzisiaj wypróbuję i dam jutro znać jak się sprawdziła :) 
Bym zapomniała napisać na co jeszcze udało mi się trafić !:) Błądziłam po drogeriach w celu kupienia Blokera z Ziaji, który tak chwaliło wiele osób i udało mi się go nabyć w Rossmannie za 6.99zł oprócz bezzapachowego były jeszcze jakieś inne, ale wybrałam ten zwykły. Użyłam go wieczorem i prawdę mówiąc z początku zwątpiłam czy coś wgl z tego będzie, mam ten problem, że nie mogę nosić sztucznych ubrań tylko same bawełniane, bo od razu wszystko na nich widać :// czego bardzo nie lubię. Dzisiaj ubrałam bluzkę na pół  sztuczną i ku mojemu zaskoczeniu nie było ani jednej plamy przez cały dzień :o:o mam nadzieję, że Bloker będzie mi służył przez dłuższy czas :)
Tymczasem idę robić włosy szamponem na rudo, bajj ;*


niedziela, 28 sierpnia 2011

sunday

Cześć Wam !:)
Wczoraj wieczorem, zaczęłam pisać notkę, ale zobaczyłam nad swoją głową ogromnego szerszenia i musiałam się ewakuować z pokoju :o myślałam, że nogi pogubię jak biegłam po schodach xd
Dzisiaj wcześnie jakoś wstałam, byłam już w kościele i za niedługo pewnie wyjdę na dwór. Zaczęło się coś chmurzyć, mam nadzieję, że nie zacznie padać ://
Wam jak mija niedzielne popołudnie ;*?


mój wczorajszy outfit:
bluzka - sh
spodenki - no name
sandałki - CCC
slap watch - prezent urodzinowy :)
parasolka - no name
mój dzisiejszy outfit:
koszulka marilyn monroe - sh
marynarka - prezent ur.
spodnie - h&m
trampki - biedronka
slap watch - prezent ur.
torebka - no name

piątek, 26 sierpnia 2011

hot

Co za upalny dzień po raz drugi, bo wczoraj było tak samo, może trochę chłodniej. Cały wrzesień tak ma być, akurat jak trzeba będzie chodzić do szkoły :// 
Dzisiaj położyłam się na leżak żeby trochę się jeszcze opalić, ale wytrzymałam niecałą godzinę i musiałam zejść, bo bym się roztopiła.
Tak jak obiecałam napiszę dzisiaj o piercingu, a dokładnie jakie kolczyki mi się podobają w uszach i jaki chce sobie zrobić oraz trochę inspiracji :)
kolczyki w uszach, które w ogóle mi się nie podobają i nie zrobiłabym sobie takich. 
kolczyki w uszach, które mi się podobają, zrobiłabym wszystkie oprócz tunelu, bo szkoda na to uszu :P marzy mi się ten drugi - industrial, właśnie taki chce sobie zrobić, mówię na takie kolczyki sztangi :P
oraz trochę inspiracji :)
Tumblr_lp17i5lsyf1qdbwplo1_500_largeTumblr_lqh7tj5y571qimnc6o1_400_largeTumblr_lqeqtmlxxl1qex5vno1_500_largeTumblr_lqi6okrphy1qkhjg0o1_500_largeTumblr_lqin2u8ttx1qgg3boo1_500_large

Które kolczyki najbardziej Wam się podobają :)?

czwartek, 25 sierpnia 2011

day after day



Cześć Wam !:)
Obiecałam, że napiszę wczoraj, ale wyszło jak wyszło. Nie miałam kompletnie czasu ://
Wczoraj dzień spędziliśmy nad morzem, nigdy nie zapomnę tego wyjazdu, najpierw ulewa, a później słońce :)<3 nawet plecy udało mi się porządnie opalić z czego jestem bardzo zadowolona.
Końcówka wakacji, a czuję jakby dopiero się zaczynały :< Wy też tak macie?
To były najgorsze dwa miesiące, wycinając kilka tygodni, które naprawdę się udały.
Miejmy nadzieję, że pogoda nie dokuczy nam i nie zrobi tego samego w przyszłym roku.
Idę się nacieszyć końcówką wolności :P
Bye ;*
grzybek :3

żegnaj morze :< <3

***
Jutro notka o piercingu :)

wtorek, 23 sierpnia 2011

10 pytań kosmetycznych od Majorki

Cześć Wam !;*
Zostałam otagowana do gry /10 pytań kosmetycznych od Majorki/ przez 
http://neverlosehopeandstyle.blogspot.com/


Zasady :
1. Umieść obrazek /10 pytań kosmetycznych od Majorki/
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię otagował
4. Otaguj 12 blogów tym tagiem
5. Poinformuj blogi o otagowaniu 

1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
Używam raczej neutralnych i to rzadko, jeżeli jest jakaś okazja etc. w roku szkolnym częściej malowałam, ale w wakacje postanowiłam malować tylko rzęsy. Kolorowych cieni nie używam, bo na moim oku nie podobają mi się.
2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'? 
Trudno powiedzieć :P Jakieś pół roku temu powiedziałabym, że błyszczyk, ale od niedawna również zaczęłam używać pomadek, więc 50/50 :P
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre? 
Nie uważam tak w ogóle. Zazwyczaj używam raczej tańszych kosmetyków i jestem zadowolona, czasami jak znajdę coś bardzo dobrego z wyższej półki to kupuję, ale to wyjątki.
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków? 
Uwielbiam róże do policzków, bo podkreślają urodę, ale w odpowiedniej ilości, jak widzę niekiedy sto kilo różu u kogoś to wygląda fatalnie. Używam, ale bardzo rzadko.
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;) 
Oczywiście lakier do paznokci o jakimś jaskrawym, mocnym kolorze :)
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą? 
Oj, niestety tak :// pod koniec podstawówki dopadł mnie trądzik, był strasznie drobny i okropnie było go widać, jeszcze wtedy w dodatku nie używałam żadnych kosmetyków przeciwtrądzikowych etc. dopiero na początku gimnazjum zaczęłam kupować kosmetyki z Ziaji np. nuno - krem tonujący itp. wtedy stan mojej cery znacznie się poprawił, teraz nie mam wgl problemów z cerą jedynie kilka blizn, które pozostały, ale mam piegi, więc prawie ich nie widać :P 
7. Używasz filtrów? 
Nie :] i mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości nie będę musiała używać.
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy? 
Wydaje mi się, że trzeba wydać więcej pieniędzy na odżywkę do włosów, przynajmniej tak jest w moim przypadku :P
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz? 
Uwielbiam maseczki, po których moja twarz jest odświeżona i pachnąca :) Prawdę mówiąc maseczek używam bardzo rzadko, jeżeli jest jakaś z mojej ulubionej firmy w przestępnej cenie to dam się skusić, ale to sporadycznie.
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej? 
Najbardziej ? Chyba Kim Kardashian, na zdjęciach wygląda bardzo ładnie, ale w rzeczywistości na pewno na twarz ma nałożoną sporą ilość tapety :P

Taguję :
Z racji iż obserwuję bardzo dużo blogów i obserwuje mojego 30 osób, taguję wszystkich moich czytelników :)


***
Wczoraj nie napisałam żadnej notki z powodu braku czasu, dlatego jutro napiszę dłuższą notkę ;*

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

niedziela, 21 sierpnia 2011

sunday

Dzisiejsze zdjęcie nieba :)
Jak Wam minął dzień :)? 
Mi przez pogodę pęka już głowa :// od jutra ma cały tydzień padać, nic a nic się nie nacieszyłam słońcem..
Dzisiaj chciałam się trochę poopalać, ale zmieniłam całkowicie zdanie kiedy wyszłam na podwórku i poczułam ten chłodny, typowo jesienny wiatr, Wy też macie takie odczucia ?
Jutro w końcu muszę się zebrać i wysłać pocztówki do USA i do Niemiec, miałam to zrobić już dawno, ale tak zwlekałam, aż do teraz.
Trzeba wykorzystać ostatnie dni wakacji i spać jak najdłużej, bo się skończy niedługo leniuchowanie :<
Przez kolejne 10 miesięcy będę chodziła jak zmora, niewyspana, jak to zwykle bywa, chociaż mam nadzieję, że kilka razy w tygodniu do szkoły będę miała na 9, dobre i to :P
mój dzisiejszy outfit, tak byłam ubrana w kościele.
bluzka z długim rękawem - sh
bluzka z krótkim rękawem - sh
spodnie - only
buty - CCC
torebka - no name
strój kiedy zrobiło się cieplej
bluzka, była kilka lat temu za ciasna, ale dzięki temu, że schudłam, mogę ją jeszcze nosić ^^ kupiona, chyba w Zarze ?
rurki - h&m
sandałki - CCC
Czy chcecie żebym wstawiała więcej takich zdjęć codziennych moich outfitów ?

sobota, 20 sierpnia 2011

back to school

Tumblr_lq4mjpotus1r1tuvmo1_500_large

Tak jak w temacie, trochę o szkole. Dzisiaj cały dzień słyszę w radiu, czytam w necie etc. o powrocie do szkoły. Tak, pozostało już tylko 12 dni :// a prawdę mówiąc, ja dopiero teraz czuję jakby się wakacje zaczynały. Nie mogę sobie wyobrazić wstawania przez kolejne 10 miesięcy o 6.30 O.o terrbile..
Ostatnio wzięłam się trochę za porządki i ogarnęłam tornister, jak czyściłam go z paprochów, to myślałam, że wyjmę stamtąd wysypisko śmieci xd czego tam nie było.
Nie mogę tylko sobie jakoś wyobrazić nowej szkoły, tak jakoś dziwnie xd na pewno szybko się przyzwyczaję, ale mimo wszystko pierwsze dni chyba są najgorsze..
Podsumowując - chce już kolejne wakacje :<!




***
biorę udział w rozdaniu pod tym linkiem klik :)

piątek, 19 sierpnia 2011

it's friday



Cześć ! :)
Jak Wam mija dzionek ? Ja już dzisiaj po raz trzeci mam czkawkę, strasznie to irytujące..
Dzisiaj wychodząc na dwór, poczułam chłodny wiatr, taki jesienny aż ciarki mi przeszły, z drzew powoli zaczynają opadać liście, jak ja tego nie lubię.. zapewne niedługo będziemy mogli się spodziewać śniegu xd już wolę to niż deszcz. Zdjęcia mojego dzisiejszego outfitu, jakoś grubo wyszłam na zdjęciu ://
Today I was wearing:
shirt: h&m (sh)
T-shirt: /no name/
leggins: h&m
shoes: biedronka ^^
 Tak jak dzisiaj obiecałam, kilka słów o mgiełce do ciała z playboya.
zdjęcie podkradzione z allegro :P
mgiełka do ciała Playboy ok.16zł? Drogeria Natura, w Rossmannie chyba też jest.
Play it sexy - pink grapefruit, mandarin & jasmine tea accords

Zapach mnie oczarował. Jest lekki i bardzo przyjemny. Doskonale odświeża, dość długo się utrzymuje - psikając na nadgarstek zapach utrzymał się prawie cały dzień ! Nie jest duża, więc spokojnie zmieści się w torebce, w dodatku tania. Na pewno kupię ponownie :)
Na forach czytałam również, że zapach jeszcze lepiej utrzymuje się na włosach, chyba jutro spróbuję ^^

ocena produktu: 10/10


***
biorę udział w rozdaniu pod tym linkiem klik :)

czwartek, 18 sierpnia 2011

birthday / garnier & playboy - recenzja

Cześć Wam ! ;*
Zacznę od tego, że dzisiaj dokładnie 5min. po północy minęło 16 lat odkąd jestem na tym świecie :) Szybko to zleciało i pewnie zanim się obejrzę będę staruszką o lasce :P Urodzin nie wyprawiałam, bo czekam na 18stkę ^^ dziękuję za życzenia, które dostałam na fejsie, email i nk ;*
Chciałam również podziękować, że w obserwujących jest Was już 31 i liczba wyśw. bloga skoczyła na 4000 :) jest mi niezmiernie miło, że są osoby, które chętnie czytają i komentują moje posty, jeżeli obserwujących przybędzie i wybije magiczna liczba 50 na pewno zorganizuję jakiś ciekawy konkurs lub rozdanie :)
Z pisaniem tu, od września na pewno nieco się zmieni, z racji iż zacznie się szkoła :// muszę ostro wziąć się za naukę żeby za trzy lata spełnić swoje marzenie, związane z dalszą nauką..
Tak jak dzisiaj obiecałam napiszę kilka słów o szamponie z garniera i żeby nie zanudzać jutro o mgiełce ^^
Garnier, szampon - drożdże piwne i owoc granatu, włosy płaskie, bez objętości / cena  5.99zł 250ml, duży kosztuję ok. 10zł?

Szampon ma kolor przeźroczysty, jest bardzo gęsty, więc wystarczy niewielka ilość żeby cała głowa była spieniona, mam gęste włosy, więc byłam zdziwiona kiedy wzięłam tak małą ilość. Zapach jest przepiękny, czuć owoc granatu, nie wiem jak pachną drożdże piwne, w każdym razie nie czuć ich :P zapach ulatnia się wraz ze spłukaniem włosów, bałam się efektu, który sprawi, że moje włosy nabiorą jeszcze większej objętości niż dotychczas, ale się przeliczyłam, bo włosy wcale nie zwiększyły swojej objętości, wręcz przeciwnie, stały się gładkie i lśniące, co dla mnie jest ogromnym plusem, bo rzadko trafiam na taki szampon, który zmniejszy objętość włosów. Na pewno nie skończy się na tym jednym opakowaniu, jeżeli dalej będzie tak dobrze traktował moje włosy, będę używać go regularnie :) W internecie czytałam różne opinie, chyba wszyscy napisali, że szampon w ogóle nie dodaje objętości, spotkałam się też z takimi opiniami, że szybko włosy się przetłuszczają co się jeszcze u mnie okaże. Ogólnie polecam produkt paniom z włosami puszystymi, które chcą zmniejszyć objętość na głowie, a te co chcą zwiększyć, raczej nie mają po co kupować :P

ocena produktu: 9/10

środa, 17 sierpnia 2011

wednesday


Co za upalny dzień, aż oddychać nie szło :o Na szczęście nogi przestały mnie już boleć, chociaż dzisiaj przeszłam się z koleżanką kawałek i znowu się zaczęło :// od kwietnia za dużo się nie ruszałam przez nerki i teraz wszystko daje się we znaki, oj niedobrze..
Wczoraj obiecałam, że napiszę o rzeczach, które kupiłam, ale ze zmęczenia już dzisiaj nie dam rady, jutro postaram się coś wyklepać ;p
Już kiedyś wspominałam o tym, żebyście pisali propozycje ubrań lub inspiracji itp. z którymi stworzę zestawy na polyvore :) Polega to na tym, że dobieram ubrania, dodatki i tworzę w ten sposób outifty, piszcie propozycje, mogą to być konkretne firmy, zestawy na różne okazje, co tylko zechcecie :) mój profil znajdziecie pod tym linkiem klik :) zapraszam ! :)

Today i was wearing:
T-shirt -
H&M
leggins - H&M
sandals - CCC