czwartek, 6 stycznia 2011

Dzień 1

Witam was wszystkich na moim nowym blogu ! :)
Na początku chciałabym napisać kim jestem i o czym będzie ten blog. Prowadzę również photobloga http://www.photoblog.pl/kingakropkaem, ale z czasem znudziła mi się ta strona i postanowiłam spróbować czegoś nowego. ;)

Nazywam się Kinga i mam 15 lat (rocznikowo już 16) Chodzę do 3 klasy gimnazjum. Interesuję się fotografią i obróbką zdjęć. Uwielbiam fotografować wszystko co spotkam na swojej drodze, a szczególnie kiedy mam wenę i jest ładna pogoda (taka jak była wczoraj) Nigdy nie próbowałam fotografować ludzi, może nadszedł czas w końcu spróbować. Swojej przyszłości nie wiążę w tym kierunku, to znaczy na chwilę obecną, bo kto wie co będzie za kilka lat. W przyszłości chciałabym być kosmetologiem, to jest moje marzenie :) Postanowiłam już po gimnazjum iść do liceum o profilu biologicznym z ratownictwem medycznym co może mi się przydać w dalszej przyszłości jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli. Wiecie już co lubię, więc teraz czas na to czego nie lubię. Przede wszystkim fałszywych ludzi, których niestety nieraz spotkałam na swojej drodze.. Nie znoszę pseudo przyjaciół, którzy są kiedy czegoś potrzebują. Jest ich wielu i czasami chciałabym żeby zniknęli z tego świata. Kocham moich przyjaciół, którzy są zawsze ze mną <3 W swoim życiu najbardziej doceniam dwie osoby są to Agnieszka i Patrycja <33 z Agnieszką znam się już ponad 9 lat czyli przez większą część naszego życia jesteśmy przyjaciółkami. Już od małego razem świrowałyśmy, siedziałyśmy razem w ławce, zakochiwałyśmy się w tym samym czasie i w podobnych chłopakach xd Niedawno przecież stwierdziłyśmy, że to nienormalne xd ;* z Tobą wszystko jest zwariowane <33 z Patrycją znam się od roku. Nigdy wcześniej nie wierzyłam w wirtualną przyjaźń, ale 10 miesięcy temu stwierdziłam, że to możliwe i nawet jeżeli nie widziało się tej osoby nigdy w realu to można mieć w niej ogromne wsparcie, tak jest właśnie w moim przypadku. Nie wyobrażam sobie życia bez nich <33 Wiemy o sobie wszystko, myślimy podobnie i zawsze się wspieramy kiedy są problemy. Dobrze jest mieć przy sobie takie osoby na które zawsze można liczyć. Za wszystko wam dziękuję <3

...

Dzisiejszy dzień całkowicie przespałam xd Jakoś nie byłam w stanie nic sensownego zrobić, ta pogoda chyba tak na mnie działa. Blizny tak strasznie bolały, od razu wiedziałam, że będzie zmiana pogody i tak też było.. Mam dar prorokowania w kolanie ahah xd W domu wszyscy chorzy :( Oczywiście oprócz mnie.. Znając szczęście mnie też to dopadnie.. Trzeba się cieszyć długim weekendem, bo zapewne szybko zleci i znowu do szkoły, trzeba ogarnąć wszystkie lekcje sprawdziany itp. bo jestem pewna, że nazbierało się już tego od groma, a w przyszłym semestrze chcę być na bieżąco. Mam nadzieję, że moje oceny się poprawią, bo w chwili obecnej nie jestem z nich zadowolona :(

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie zdjęcie :3:3

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)