środa, 26 stycznia 2011

Dzień 17

Dzisiejszy dzień zleciał bardzo szybko i częściowo miło. Praca klasowa z biologii poszła mi średnio.. gdyby nie pewna rzecz.. Już jutro przedostatni dzień i w końcu piątek. W przyszłym tygodniu piszemy testy próbne -.-' Oczywiście nie obejdzie się bez galowego stroju.. Jeszcze tak daleko do ferii, a ja już mam dosyć :/ z chęcią poleżałabym sobie z tydzień w szpitalu żeby od tego wszystkiego odpocząć, od tej rozpierduchy, która dzieje się wokół. Jak dobrze, że jest osoba, która potrafi mnie wyzwać i kopnąć w tyłek żebym przestała o tym wszystkim myśleć <33 SKRZAT <33
`jedyne czego w tej chwili pragnę, to operować zaimkiem MY...` 

Zakochałam się w tej sukience :):) jest cudowna <33

2 komentarze:

  1. zajebista sukienka :O:O
    gdzie można taką kupić ??

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem w jakim sklepie, widziałam ją tylko na allegro.

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)