sobota, 8 stycznia 2011

Dzień 3



                                             Kapsel `A BU!` dostałam od Julity :3 <3

Miałam dzisiaj cholernie dziwne sny O.o Najpierw zerwałam się ze snu i przez około pół godziny serce mi waliło jak oszalałe, nie wiem co było tego powodem xd a później już wgl same dziwactwa, jedyny plus tego wszystkiego to taki, że się porządnie wyspałam. Dzisiaj z ciekawości sprawdziłam znaczenie tych snów w senniku i było napisane, że będzie sprzyjało mi szczęście :) Gdyby jeszcze się to sprawdziło ;d zobaczymy.. ;p

....
Właśnie ogarnęłam chemię i zostało mi jeszcze opracowanie średniowiecza na polski, na jutro zostawiłam sobie jeszcze angielski do podreperowania na p. klasową, myślę, że będzie okej :)
...
Ta ślizgawica na chodnikach niedługo sprawi, że wrócę do domu bez zębów, albo cała połamana -.-' Chce już lato, słońce i te cholerne upały ;d <33 W tym roku ma być podobno jeszcze gorzej jak w poprzednim ;o
W sumie to mi to odpowiada ;)
...
`bądź dobry, a będziesz samotny..`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)