wtorek, 1 lutego 2011

Dzień 21

Dzisiejszy test humanistyczny poszedł mi nawet dobrze, tzn. z OKE był w miarę łatwy, a z Wałbrzycha pojechali po całości :/ Rozprawka mnie dobiła -.-' Zapewne wszyscy napisali o Chopinie. Jutro matematyczno przyrodniczy, tego już się bardziej obawiam, bo matma nie jest moją mocną stroną :/ ale zobaczymy :P Już czuję co się tam będzie działo z naszą kochaną nauczycielką xd Znając życie każdy będzie gadał i zgapiał od siebie na wszelkie możliwe sposoby. Jestem tak strasznie zmęczona, a jeszcze miałabym zostawać dzisiaj do 18 na unijnych ? o w życiu ! byłam w kościele i tak strasznie zmarzłam, na dworze jest chyba z -100 stopni, a jak jeszcze pomyślę, że przez najbliższe 2 dni trzeba się ubierać na galowo to zamarzam -.-'
3majcie kciuki za mnie robaczki żebym chociaż z 5 punktów miała ;d
Peace <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)