środa, 2 lutego 2011

Dzień 22

Dzisiejsze testy poszły mi nawet dobrze, pewnie każdej osobie to się podobało xd Jestem bardziej zadowolona niż z humanistycznego? dziwne :P Wczoraj przeczytałam informację dotyczącą wakacji tzn. że będą skrócone w przyszłym roku z powodu EURO 2012 do 25 sierpnia, a zakończenie roku będzie już 8 czerwca :o! To jakieś chore, ale właśnie dzisiaj przeczytałam, że ta ustawa ma się zmienić i zamiast zmieniać daty rozpoczęcia i zakończenia roku, lekcje będą zawieszane :D:D fack yeaa ;d Jeżeli tak będzie i ta ustawa się przyjmie to będę w siódmym niebie :):) z resztą na pewno wszyscy będą z tego powodu zadowoleni :):) Już jutro ostatni dzień testów Uff.. więc został tylko angielski, mam nadzieję, że wypadnie w miarę dobrze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)