sobota, 19 marca 2011

Dzień 45

                                                                  `i utonęła w jego głębokim spojrzeniu..`

Znowu się zapomniałam i dawno tu nie pisałam.. zaniedbuję trochę tego bloga, ale brak czasu nie pozwala mi na zaglądanie tu.. zastanawiam się właśnie teraz jak mi idzie odchudzanie, jak na razie nawet nieźle :3 chyba zacznę pisać sobie tutaj rzeczy, które wcinam i dzięki temu będę kontrolować kalorie :3 60 kg to mój cel, który chcę jak najszybciej osiągnąć jestem w punkcie 74 kg :< Czekam już tylko na ładną pogodę, bo wtedy zacznę biegać i w końcu muszę przestać jeść po 18, bo jak na razie to mi to nie wychodzi xd jakikolwiek smakołyk pojawiający się na mojej drodze to kataklizm xd czasami nie mogę się powstrzymać :< ale to tylko kwestia czasu nieprawdaż :3?
Ciągle się zastanawiam nad poniedziałkowym dniem - spędzić go w domu czy jednak ruszyć tyłek i iść do szkoły? Wolałabym zostać w domu, bo bym się więcej nauczyła na najbliższe sprawdziany i prace klasowe, ale z drugiej strony mieć naganne? eee.. chyba jednak pójdę..
No to teraz czas na mnie :) MUST BE THE MUSIC w polsacie - oglądam :3
Bye <3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)