poniedziałek, 21 marca 2011

Dzień 47

piękne niebo :3 zdjęcie zrobiłam kilka dni temu wychodząc do szkoły :3
 takie widoki mogą witać mnie codziennie :):)

Chyba zaczynam być z siebie zadowolona.. chyba, bo nie wiem czy nie zmieni się to jutro xd dzisiaj jakimś cudem zjadłam wyjątkowo mało. Rano w szkole tylko kanapka i sok, w domu skromny obiadzik, pomarańcz i jogurcik :3 zastanawiam się nad zmniejszeniem ilości posiłków do trzech i to b. skromnych :3:3 <hmm>
Cholernie żałuję, że poszłam dzisiaj do szkoły :/ co mi z tego, że mieliśmy tylko cztery pierwsze lekcje!? a trzy ostatnie zamulaliśmy na hali - suuper -.-' dzisiejszy wieczór spędzę w zaje*istym towarzystwie geografii i tępego bólu brzucha..
mętlik w głowie..

`mam ochotę sobie przywalić za każdym razem, gdy widzę, że moje błędy niczego mnie nie nauczyły..`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)