czwartek, 10 marca 2011

Dzień 43

Właśnie przed chwilką znalazłam swoje zdjęcia sprzed 3 lat :O:O co za szok, byłam taka chuda !?!? a teraz :/:/ od dzisiaj głodówka i koniec..










Dawno mnie tu nie było, wszystko przez to, że wgl nie mam czasu :/ Jutro już na szczęście ostatni dzień i weekend. Mam od cholery nauki i już kompletnie nie wyrabiam -.-' dwa dni znowu przesiedzę w domu, jutro jedziemy do Polic na czuwanie i wracamy w sobotę o 6 nad ranem :o trochę zaczynam żałować, że jadę, ale już trudno.. niepotrzebnie się zapisywałam :/ w niedzielę w końcu bierzmowanie :):)

`marzę o cofnięciu czasu.. chciałabym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku..`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)