piątek, 1 kwietnia 2011

Dzień 52

No w końcu weekend :) Dzisiejszy dzień bardzo szybko minął. W szkole fajnie, na każdej lekcji coś się działo :):) Jestem tak strasznie zmęczona, że chyba zaraz pójdę spać -.-'
Przeglądam właśnie na ikf fryzury balowe i nic ładnego nie mogę znaleźć :/ a jak już coś ładnego znajdę to trzeba mieć cholernie długie włosy :/ spokojnie, do czerwca jeszcze trochę czasu jest xd pewnie ze 100 razy coś znajdę :P

                                      moje paznokcie kilka miesięcy temu :( tak cholernie żałuję, że je                                         ścięłam :/ ale teraz znowu zapuszczam żeby takie mieć :3:3

4 komentarze:

  1. o kur** :O:O to seryjnie Twoje paznokcie!?!?!?
    piękne :O:O chyba naturalnych jeszcze takich nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń
  2. yyy no tak moje xd ale niestety przez głupotę je ścięłam :/:/

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że tipsy żelowe -.-' kogo chcesz okłamać..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chyba mózg żelowy masz -.-'
    i nikogo nie mam zamiaru okłamywać ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)