poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Dzień 58

Księżyc :3 zdjęcie niestety bez obróbki, bo nadal nie mam programu :<:< ale chyba nie wygląda aż tak najgorzej :P

Kolejny dzień nie zaczął się za ciekawie, ale później było już ok.
Pogoda cudowna :3:3 chyba pierwszy raz w tym roku wyszłam w koszulce na krótki rękaw na dwór :o oby już tak było do czerwca :3:3 albo nie, do końca wakacji :D:D
Odechciało mi się wgl tańczyć poloneza :/ ot tak.. za jakie grzechy muszę prowadzić tego ślimaka czy jak to tam!? -.-' jakoś przeżyję.
Chyba powoli zaczynam panikować przed jutrzejszym dniem :o a co dopiero będzie jutro!? wolę nie myśleć, pewnie wyniosą mnie na noszach jak zemdleję tam xd relacje z jutrzejszego dnia na pewno będą ^^
Oby tylko pogoda dopisała, bo nie mam zamiaru męczyć się w galowym stroju..
3mać kciuki ;*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)