niedziela, 15 maja 2011

Dzień 70


dopiero teraz zobaczyłam na tym zdjęciu Maksika xd jak czai się tam xd


Znowu dawno mnie tu nie było. Kompletny brak czasu. Jak na złość kiedy mam chwilę żeby się poopalać, nie ma pogody -.-' jestem biała ja trup, oprócz dekoltu, który się trochę przysmażył, chociaż na początek dobre i to xd Powyżej zdjęcia mojej nowej sukienki i tuniki, uwielbiam je <33 czekam tylko na upały żeby móc je ubrać ;D twarz zamazałam, bo nie wnikam w swoje miny na tych zdjęciach xd za tydzień wybieram się kupić jakąś sukienkę na bal, mam nadzieję, że coś ładnego kupię, ale znając mnie to ciężko będzie :] Od jutra odchudzam się i to tak na dobre, bo już nie mogę znieść widoku swojego sadła, przesada -.-'

`powiem Ci jedno i tylko jedno - szczerość jest najważniejsza i kieruj się nią niezależnie od sytuacji w której się znajdziesz. Każdy twardy człowiek chce usłyszeć prawdę na swój temat, a jeśli się jej boi - jest po prostu ciotą..` 

Lady Gaga - The edge of glory  

4 komentarze:

  1. jakie nogi szczupłe <33
    nie wiem gdzie ty cokolwiek grubego widzisz !?

    OdpowiedzUsuń
  2. chce tą bombkę !! gdzie ją kupiłaś albo z jakiej firmy jest ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ta szczupłe -.-' muszę zrzucić co najmniej 10 kg :o
    a bomba jest z vero mody

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)