środa, 18 maja 2011

Dzień 71

haha kocham to <33
 No więc od jutra zaczynam odchudzanie - dieta 500 kcal dzisiaj i wczoraj tylko się przygotowałam i trochę ograniczyłam jedzenie, a od jutra zaczynam jeść według diety. Zaczynam mieć bzika na punkcie kalorii :o czego bym nie zjadła, od razu sprawdzam. Motywacja ? Jest coraz większa i tego się trzymam :) a poniżej moja dieta:
rano: szklanka wody x2 0kcal
w szkole / drugie śniadanie: jogurt do 100 kcal
obiad: 2 ziemniaki 160 kcal + jajko sadzone 170 kcal lub 1 porcja zupy 250 ml 48 kcal
kolacja: jabłko
przez cały dzień piję gorzką herbatę, bo ma 0 kcal i wgl nie chce się po niej jeść :)

wzrost: 180 cm
waga: 75 kg
wymarzony cel: 60 kg <33

2 komentarze:

  1. Powodzenia ; ) ja góra tydzien wytrzymuje a potem odpuszczam i sie objadam xd za słabą wole mam ;| Ana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty i tak Ana szczuplutka jesteś to nie masz z czego się odchudzać ; *

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)