niedziela, 29 maja 2011

Dzień 75


moje zajebiście białe nogi ;D

Od jutra zaczyna się bardzo ciężki tydzień -.-' tysiące prac do napisania.. trzeba wytrzymać, już tylko 3 tygodnie :):) damy rade. Czym bliżej wakacje tym ja jestem bardziej zmęczona, w tym roku wyśpię się za wszystkie czasy xd już nie mogę się doczekać, bo kolejne dwa miesiące zapowiadają się bardzo ciekawie :):) 
Jestem strasznie zadowolona z mojej opalenizny, oprócz nóg -.-' nigdy nie mogę ich opalić, ale na brzuch nie mogę się napatrzeć ;D a dopiero jest koniec maja, do czerwca będę megaśnie opalona :3:3
A tymczasem zwijam manatki, bo zaczyna boleć mnie głowa :<:<

2 komentarze:

  1. heh, wyglądasz jak kameleon (bez obrazy) xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ahaha xd spoko, przywykłam do tego xd!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)