czwartek, 9 czerwca 2011

Dzień 81

Kurde, co jakiś czas pada deszcz, a na dworze i tak jest duszno :/ na szczęście weekend zapowiada się pogodny, bo na bal nie miałabym zamiaru iść jak jakaś zmokła kura xd z jednej strony nie mogę się już doczekać, ale z drugiej nie do końca chce mi się iść :/
Do wakacji pozostało już tylko 13 dni :o nie rozumiem, kiedy to wszystko tak szybko zleciało !? smutno, bo żal odchodzić od 3E :< nie powiem, że za wszystkimi przepadałam, ale to jednak 3 lata razem :< łezka kręci się w oku, jak pomyślę o tym wszystkim..
W ogóle co ja mam łeb -.-' zachciało mi się iść na 10 min. do solarium - teraz cierpię z własnej głupoty, byłam biała, a teraz jak jakaś spalona skwara wyglądam xd na przyszłość będę słuchać innych <3 chociaż w sumie jest plus, bo nie wyglądam jak widmo, przynajmniej mam jakiś sensowny kolor :3 
Miło usłyszeć słowa na pociesznie, że przez tak mocne opalenie, szybciej wyjdą mi zmarszczki.. -.-' xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)