piątek, 10 czerwca 2011

Dzień 82


różowy <33
Jutro już baaal, różne mam odczucia, jakaś taka lekka niechęć żeby tam iść. Dzisiaj kupiłam sobie pozostałe dodatki, które będą mi potrzebne na jutrzejszą zabawę. Zakochałam się w jaskrawo różowym lakierze do paznokci :3 jest przeprzeprześliczny ! :) Jak na złość w całym mieście nie mogłam znaleźć głupich wsuwek -.-' na szczęście udało mi się kupić ostatnie.
Najgorsza obawa przed jutrzejszym dniem to taka, że skóra zacznie mi schodzić z pleców, a taki widok na pewno nie należałby do najpiękniejszych :/ mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli.
Za godzinkę wybywam z Karoliną :P muszę zabrać jej prostownicę ;D
Jutro zapewne się nie odezwę, więc życzcie mi udanej zabawy :)!
ByE ;*! xxx

3 komentarze:

  1. oddawaj lakier ! :D no rzeczywiście śliczny ? do sukienki na pewno będzie Ci pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek niestety nie mój, ale strasznie mi się podoba :):)!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)