sobota, 25 czerwca 2011

Stroje kąpielowe

Cześć wam ;* Dzisiejsza pogoda ostro działa mi na nerwach, raz pada, a raz świeci słońce, nie nadążam za tym, nawet nie można położyć się na leżak, żeby trochę się opalić :< miejmy nadzieję, że słońce zmieni zdanie i zacznie w końcu porządnie grzać :)
Dzisiaj chciałam napisać o modnych w tym sezonie strojach plażowych. W tym sezonie zdecydowanie królują mocne kolory i wyraziste wzory, bardzo modna jest też biel, nazywana nową czernią, która wspaniale podkreśla delikatną opaleniznę. Absolutnym hitem są kostiumy w panterkę. Wzory: paski, panterki, motywy dżungli, etniczne wzorki. Modne są też biżuteryjne dodatki: koraliki czy blaszki.
Modne są także kwiaty pod każdą postacią. Drobna łączka albo obfity bukiet. Ma być kolorowo, radośnie i energetycznie. Najlepiej - w stylu retro albo hippie. Te kostiumy wspaniale wyglądają z jednokolorowym pareo zawiązanym wokół bioder i kapeluszem na głowie.
Supermodne w tym sezonie są także paski! Zwłaszcza te inspirowane stylem marynarskim: granatowo-białe, czerwono-białe, już nie tylko poziome, ale też pionowe. Znajdziemy też w wydaniu tęczowym i w bardzo mocnych kolorach. A Wam jakie stroje najbardziej się podobają :)?

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie żadne z tych, bo nie pasują do mojej figury :P ja stawiam na neony, klasycznie czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :):) mi się podobają wszystkie stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepiej kolorowe <33

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)