poniedziałek, 4 lipca 2011

3OH!3 - ROBOT

Hej ! ;* Cały dzień spędziłam w Szczecinie, szpital i zakupy, które poprawiły mi strasznie humor :):) Kupiłam kilka niezbędnych rzeczy. Wchodząc do sklepu z biżuterią myślałam, że nigdy z niego nie wyjdę, cyrkonie tak pięknie się mieniły, na kolczykach, naszyjnikach etc. ale pierwsza myśl kiedy pomyślałam jak ta biżuteria wygląda kiedy zaczną wypadać cyrkonie nie była taka fajna.
kolczyki, które przyciągnęły mnie swoim kolorem i ceną ;D nie mogłam ich nie kupić + brązowe, tylko, że słabo widać na zdjęciu, dlatego nie wstawiłam.
Kupiłam poczwórny cień firmy Sensique ze względu na śliczne kolory i niską cenę, tylko zastanawiam się czy na powiece są trwałe. Ktoś może już miał takie ? Moje poprzednie niestety się rozsypały, a były bardzo dobre, tylko nie mogę już nigdzie takich znaleźć :/

Kupiłam także maskarę firmy Secret, ogólnie poprzednią też miałam z tej firmy i byłam zadowolona, tylko zależało mi na zagiętej, grubej szczoteczce co strasznie trudno znaleźć ! W całej drogerii były tylko 4 takie tusze ! Mam nadzieję, że chociaż z tego będę zadowolona :)

3 komentarze:

  1. ten kolczyk różowy śliczny :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. a poprzednio jakie miałaś cienie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdę mówiąc to nie wiem z jakiej firmy był ten cień, bo szybko nazwa się starła i nie zwróciłam uwagi, kolory: brązowy i taki błyszczący biało/kremowy

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)