niedziela, 31 lipca 2011

Bike

Dzisiaj jak na złość, wypogodziło się pod wieczór kiedy byłam już zmęczona i nie chciało mi się nigdzie wychodzić.. Jutro mam nadzieję pogoda dopisze i wybiorę się na rower, ostatnimi czasy tak zachciało mi się jeździć, muszę nadrobi trochę, bo ostatnio jeździłam w zeszłym roku :o 
Ostatnio zauważyłam, że jazda na rowerze stała się modna, a szczególnie te rowery duże z koszykami tzw. retro ^^ uwielbiam je i chciałabym mieć taki różowy :3:3
Specjalnie do tematu zrobiłam zestaw na polyvore pod tym linkiem
Trochę inspiracji związanych z tematem:
Przypomnę o przerabianiu zdjęć, więcej tutaj :):)

3 komentarze:

  1. świetne fotki :)

    dziękuję za komentarz i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku kiedy tak bardzo chcę chodzić na rower zepsuł mi się i nawet jak się jedzie z górki nie można ujechać :< to jest plus brzydkiej pogody bo nie żałuję, że na niego nie pójdę..

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)