piątek, 22 lipca 2011

inspirations

Z tą pogodą jest coraz gorzej, a w tym roku miały być /niby/ takie upały, właśnie widać..
Wczoraj wieczorem oglądałam /szkołę uczuć/ widziałam ten film po raz setny, ale i tak łzy ciekły mi strugami, na tym nie da się nie płakać, to chyba jedyny film na którym mnie tak bierze, uwielbiam go <3
Planów na najbliższe dni nie mam, w sumie co tu planować, jak za oknem tylko deszcz :/
W przyszłym tygodniu jadę do Szcz. no i w końcu zobaczę się z Muminem, bo wraca <3:)
Piosenka na dziś: Stereo Hearts <3
Uwielbiam to <3 a teledysk jest prześwietny <33

4 komentarze:

  1. uwielbiam szkołę uczuć! <3
    przejrzałam Twojego bloga sobie tak już trochę i dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc to nie mam pojęcia jak to włączyć :o haha może mi pomożesz? :P byłabym wdzięczna ;D

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)