poniedziałek, 18 lipca 2011

polyvore

zapraszam do komentowania, dodawania do obserwatorów i na profil polyvore gdzie możecie oglądać na bieżąco wszystkie zestawy mojego autorstwa :)

+ jeszcze jedna informacja, zaczynam przerabiać zdjęcia, tak jak w zeszłym roku, na zasadzie wysyłania mi fotek na pocztę.
warunki: max. 3 zdjęcia, nie przyjmuję zdjęć jakości telefonu komórkowego, zdjęcia muszą być wyraźne, nierozmazane, przyjmuję głównie zdjęcia twarzy tzw. portretowe, nie przyjmuję zdjęć wcześniej przerabianych, na przerobionych zdjęciach będzie widniał mój podpis.
email: kundziulaa@poczta.fm

w razie pytań proszę pisać na gg: 10736524

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)