czwartek, 7 lipca 2011

polyvore.com

Cześć wam ! :) Właśnie dzisiaj przeglądając zakładki zwróciłam uwagę na stronkę, na której można tworzyć własne zestawy ubrań / outfit, jest ich tam mnóstwo do wyboru ! Polecam stronkę wszystkim, którzy lubią bawić się w takie rzeczy ;) ja to uwielbiam i postaram się jak najczęściej pokazywać co uda mi się wymyślić :P a dzisiaj stworzyłam taki letni outfit, możecie komentować tu na blogu lub na profilu Polyvore serdecznie zapraszam :)!
white lady gaga west - 97 PLN short - 210 PLN converse trainers - 130 PLN handbag - 63 PLN earrings - 220 PLN camera ring - 47 PLN epoxy love pendant necklace - 23 PLN kapelusz - 36 PLN sunglasses - 270 PLN

+ jeszcze jedna informacja, zaczynam przerabiać zdjęcia, tak jak w zeszłym roku, na zasadzie wysyłania mi fotek na pocztę.
warunki: max. 3 zdjęcia, nie przyjmuję zdjęć jakości telefonu komórkowego, zdjęcia muszą być wyraźne, nierozmazane, nie przyjmuję zdjęć wcześniej przerabianych, na przerobionych zdjęciach będzie widniał mój podpis.
email: kundziulaa@poczta.fm

w razie pytań proszę pisać na gg: 10736524

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)