sobota, 30 lipca 2011

przerabiam !


Tak jak w temacie chciałam napisać o przerabianiu zdjęć. Zajmuję się tym odkąd pamiętam czyli jakieś pięć lat? mniej więcej, zaczynałam w podstawówce. Początkowo były to jakieś badziewne rzeczy, bo nie umiałam za wiele, wszystkiego uczyłam się sama. W końcu trafiłam na photoshop, gdzie moje możliwości się powiększyły. W zeszłym roku, dokładnie w wakacje dałam ogłoszenie, gdzieś na jakimś forum, że przerabiam zdjęcia za free, zainteresowanie było wielkie, tylko później, po wakacjach przyszła szkoła i wszystko co związane z przerabianiem minęło. Wiele osób jeszcze pisało czy przerabiam etc, ale kompletnie nie miałam na to czasu, dlatego odłożyłam to na wakacje, czyli w tym roku również się tym zajęłam, ale mało osób o tym wie. Z racji tego, iż coraz więcej obserwatorów gości tutaj, chciałam powiedzieć, że znowu możecie wysyłać zdjęcia, trochę zmienił się regulamin, ale o tym poniżej, mam nadzieję, że zainteresowanie będzie równie duże, jak w zeszłym roku.

warunki: max. 2 zdjęcia, nie przyjmuję zdjęć jakości telefonu komórkowego, zdjęcia muszą być wyraźne, nierozmazane, przyjmuję głównie zdjęcia twarzy tzw. portretowe, nie przyjmuję zdjęć wcześniej przerabianych, na przerobionych zdjęciach będzie widniał mój podpis, zdjęcia przed i po będą opublikowane na blogu.
email: kundziulaa@poczta.fm

w razie pytań proszę pisać na gg: 10736524

4 komentarze:

  1. Świetnie przerabiasz te zdjecia !! ;))

    a dałoby rade zrobic kolcZyka w jezyku ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko da rade zrobić, jeżeli zdjęcie jest dość dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)