czwartek, 28 lipca 2011

recenzja kosmetyków

Tak jak obiecałam dzisiaj opiszę kosmetyki, które nabyłam w drogerii Natura.
Najpierw zacznę od zmywacza do paznokci firmy SENSIQUE

Opis od producenta: Łagodny, bezacetonowy zmywacz do paznokci o zapachu truskawki. Polecany do paznokci sztucznych i naturalnych. Zawiera aloes i witaminę B5, które nawilżają płytkę i skórki paznokcia. Skutecznie usuwa nawet ciemne emalie.
Opis wg mnie: Zapach zmywacza naprawdę jest bardzo ładny, poprzednio miałam zapach kiwi, który też ślicznie pachniał i przede wszystkim nie jest to intensywny zapach, a taki delikatny. Produkt jest bardzo dobry, bo wystarczy lekko nasączyć wacik i można zmyć cały lakier z paznokci. Jest bardzo tani, cena około 3zł są też większe tubki w cenie około 6zł, ale mi wystarcza taki mały pojemniczek 50ml.
Jest on wyprodukowany dla drogerii Natura, więc tylko tam możecie go nabyć. Jest więcej zapachów, jak na razie wypróbowałam tylko dwa. Polecam ! :)
Ocena 10/10


Kolejna rzecz, którą nabyłam to tonik do twarzy przeciw wągrom firmy Clean&Clear  dystrybutor Johnson&Johnson

Opis od producenta: Oczyszczający tonik przeciw wągrom został specjalnie opracowany po to, aby zwalczyć wągry od 1 dnia. Usuwa tłuszcz, zanieczyszczenia i martwe komórki, które zalegając głęboko w porach mogą prowadzić do powstawania wągrów. Tonik zawiera również składnik zwalczający wągry i pomaga przeciwdziałać ich ponownemu powstawaniu. Dzięki składnikom łagodzącym, tonik jest tak delikatny, że nadaje się do codziennego użytku.
Opis wg mnie: Kupiłam go, ponieważ jest w bardzo opłacalnej promocji tzn. 1+1 gratis kosztuje około 16zł, normalnie kosztuje tyle jeden, a tak wychodzi, że za jeden płacimy ok. 8zł Ma bardzo ładny delikatny zapach, który długo czuć na twarzy jak i na szyi. Nieprawdą jest, że jest już mniej wągrów po pierwszym użyciu. Zanieczyszczenia zaczynają znikać mniej więcej po 3/4 użyciu, tzn. nie znikają całkowicie, ale jest ich na pewno mniej. Chyba dużym minusem jest to, że kiedy się go użyje twarz przestaje się świecić i nie jest tłusta, ale tylko na parę godz, później już nie wygląda to ładnie. Dużym plusem jest dla mnie, że tonik odświeża skórę, w miejscu niedoskonałości może trochę zapiec, ale to rzadkość. Trzeba bardzo uważać żeby nie dostał się do oczu. Pierwszy raz mam kosmetyk z tej firmy i jestem w miarę zadowolona :)
Ocena 7/10


3 komentarze:

  1. zmywacza osobiście używam najtańszego z biedronki myślę, że nie ma co marnować kasy na droższe.. za tonikami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywam żadnych z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zal mi ciebie z biedrronki ....nie uzywa toniku

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)