poniedziałek, 25 lipca 2011

słoneczko again :3

Co za piękny dzień. Żeby jeszcze tak do końca sierpnia było, marzenie. Dzisiaj wybrałam się na zakupy, kupiłam sobie przesłodki piórnik z hello kitty i naklejki na zeszyty też z kitty. Postanowiłam po raz kolejny zrobić się na czerwono, tzn. szamponem, bo szkoda mi włosów na farbę.. Znalazłam przepiękny kolor, jasna czerwień, ale na moich ciemnych włosach, nie będzie intensywna, bo o to mi właśnie chodzi. Jutro pokażę efekt jeżeli będzie okazja i dobrze widoczne zdjęcie.
Jutro wybywam do Szczecina, mam nadzieję, że uda nam się wrócić po południu, bo nie chce mi się siedzieć tam do wieczora :/ Na zakupy mówię wielkie TAK ^^
Teraz idę pomalować pazurki i z psiakami na długi spacer. Trzeba skorzystać z pogody dopóki dopisuje :)
A Wam jak mija dzień :)?


Kilka słonecznych inspiracji :)

1 komentarz:

  1. u mnie jeszcze padało ale robi się cieplej :) czerwony kolor włosów jest okej jednak ja nie przepadam za takim krwistym ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)