sobota, 23 lipca 2011

tralala słoneczko :3


Co do dzisiejszego dnia :)
Wstając rano miałam nadzieję, że pogoda będzie całkiem ładna, co się okazało, padał deszcz :/ oznaczało to oczywiście kolejny dzień zmarnowany, siedząc w domu. Z nudów zaczęłam czytać książkę Doroty Terakowskiej /Samotność Bogów/ nie wiem czemu, ale mam już ją od dość dłuższego czasu, a dopiero dzisiaj zaczęłam czytać. Skończyłam dopiero pierwszy rozdział i wydaje się być bardzo ciekawa i wciągająca. Polecam ! :)
Popołudniu wybrałam się na spacer z Maksiem i Percią, wracając do domu, jak na złość wyszło słońce, czemu nie mogło wyjść, jak poszłam na spacer !? 
Mimo wszystko widok słoneczka przebijającego się przez chmury stanowczo poprawił mi humor :) Jutro pogoda ma być ładna, więc mam nadzieję, nie spędzę tego pięknego dnia kisnąc w domu.  
A Wam jak minął dzień :)?

+ Wczoraj miałam zamiar obejrzeć thriller z Johnym Deppem w roli głownej /Sekretne Okno/ Oczywiście tak zabierałam się do obejrzenia tego filmu, że widziałam tylko ostatnie pół godziny -.-' Nie wiem za bardzo o co w nim chodziło, ale zdawał się być ciekawy, koniecznie muszę obejrzeć ! Uwielbiam Johnego Deppa, więc nie odpuszczę xd <3 
A Wy oglądaliście ten film ? Jeżeli tak, podobał Wam się ?:) 


kingakropkaem

9 komentarzy:

  1. o szkoda ze nie trafiłam z brązowym bo by mi sie przydał zamiast tego owego dziwnego różu który sie sypie, hehe; )dziekuje za mile slowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. not o masz fajnie ze jakos sie trzyma,ale osobiscie wiecej nie kupie tej serii cieni hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award!
    Szczegóły na moim blogu.
    lifeofadiary.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. co zrobiłaś , że zrzuciłaś 5kg? i w jaki czas?

    OdpowiedzUsuń
  5. ile ważysz i mierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam cię do one lovely blog award ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam się odchudzać od kwietnia tego roku, dokładnie od Świąt, minęło dużo czasu zanim schudłam, bardzo mało jadłam, czasami nawet rezygnowałam z obiadu, teraz jak już zrzuciłam te 5kg (wolno, ale zrzuciłam) mam małą ochotę na jedzenie, przestałam jeść śniadania, bo wgl nie chce mi się jeść i jem tylko jakiś mały obiadek i na kolacje coś przekąszę. Mam 180 cm wzrostu i ważę (aż wstyd się przyznać :P) 70kg :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Wam za nominacje ;** :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)