wtorek, 26 lipca 2011

BALLERINA BACKSTAGE ESSENCE

Już wróciłam. Miałam nadzieję, że sobie coś kupię, a oczywiście przez brak czasu wyszło tylko tak, że zdążyłam pójść do natury :/ Kupiłam jedynie tonik do twarzy z Clean&Clear i zmywacz do paznokci z Sensique o zapachu truskawki, jutro zrobię recenzję.
Cały dzień dzisiaj zmarnowany przez ten wyjazd i w dodatku zaczyna boleć mnie głowa och.. O.o
Widziałyście już nową limitowaną kolekcję z firmy essence?
Nie przekonała mnie jakoś do siebie, jedyne co bym kupiła to chyba błyszczyk.
A Wy co o tym sądzicie?

cienie do powiek - 9.99zł
błyszczyk do ust - 7.49zł
róż do policzków - 11.99zł
lakier do paznokci - 6.99zł
paznokcie samoprzylepne - 12.99zł
opaska na włosy - 6.99zł

3 komentarze:

  1. lakier na dole po lewej to taki, którego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! :)
    Zapraszam na swój blog o modzie, sporo outfitów:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    Jeżeli spodoba Ci się mój blog dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu , a ja odwdzięczę się tym samym! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)