wtorek, 23 sierpnia 2011

10 pytań kosmetycznych od Majorki

Cześć Wam !;*
Zostałam otagowana do gry /10 pytań kosmetycznych od Majorki/ przez 
http://neverlosehopeandstyle.blogspot.com/


Zasady :
1. Umieść obrazek /10 pytań kosmetycznych od Majorki/
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię otagował
4. Otaguj 12 blogów tym tagiem
5. Poinformuj blogi o otagowaniu 

1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
Używam raczej neutralnych i to rzadko, jeżeli jest jakaś okazja etc. w roku szkolnym częściej malowałam, ale w wakacje postanowiłam malować tylko rzęsy. Kolorowych cieni nie używam, bo na moim oku nie podobają mi się.
2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'? 
Trudno powiedzieć :P Jakieś pół roku temu powiedziałabym, że błyszczyk, ale od niedawna również zaczęłam używać pomadek, więc 50/50 :P
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre? 
Nie uważam tak w ogóle. Zazwyczaj używam raczej tańszych kosmetyków i jestem zadowolona, czasami jak znajdę coś bardzo dobrego z wyższej półki to kupuję, ale to wyjątki.
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków? 
Uwielbiam róże do policzków, bo podkreślają urodę, ale w odpowiedniej ilości, jak widzę niekiedy sto kilo różu u kogoś to wygląda fatalnie. Używam, ale bardzo rzadko.
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;) 
Oczywiście lakier do paznokci o jakimś jaskrawym, mocnym kolorze :)
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą? 
Oj, niestety tak :// pod koniec podstawówki dopadł mnie trądzik, był strasznie drobny i okropnie było go widać, jeszcze wtedy w dodatku nie używałam żadnych kosmetyków przeciwtrądzikowych etc. dopiero na początku gimnazjum zaczęłam kupować kosmetyki z Ziaji np. nuno - krem tonujący itp. wtedy stan mojej cery znacznie się poprawił, teraz nie mam wgl problemów z cerą jedynie kilka blizn, które pozostały, ale mam piegi, więc prawie ich nie widać :P 
7. Używasz filtrów? 
Nie :] i mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości nie będę musiała używać.
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy? 
Wydaje mi się, że trzeba wydać więcej pieniędzy na odżywkę do włosów, przynajmniej tak jest w moim przypadku :P
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz? 
Uwielbiam maseczki, po których moja twarz jest odświeżona i pachnąca :) Prawdę mówiąc maseczek używam bardzo rzadko, jeżeli jest jakaś z mojej ulubionej firmy w przestępnej cenie to dam się skusić, ale to sporadycznie.
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej? 
Najbardziej ? Chyba Kim Kardashian, na zdjęciach wygląda bardzo ładnie, ale w rzeczywistości na pewno na twarz ma nałożoną sporą ilość tapety :P

Taguję :
Z racji iż obserwuję bardzo dużo blogów i obserwuje mojego 30 osób, taguję wszystkich moich czytelników :)


***
Wczoraj nie napisałam żadnej notki z powodu braku czasu, dlatego jutro napiszę dłuższą notkę ;*

2 komentarze:

  1. a ja wręcz przeciwnie - na odżywkę wydaję chyba najmniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. też uważam, że tańsze kosmetyki przynajmniej niektóre są okej uważam nawet, że niektóre mogą być lepsze od tych drogich :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)