sobota, 20 sierpnia 2011

back to school

Tumblr_lq4mjpotus1r1tuvmo1_500_large

Tak jak w temacie, trochę o szkole. Dzisiaj cały dzień słyszę w radiu, czytam w necie etc. o powrocie do szkoły. Tak, pozostało już tylko 12 dni :// a prawdę mówiąc, ja dopiero teraz czuję jakby się wakacje zaczynały. Nie mogę sobie wyobrazić wstawania przez kolejne 10 miesięcy o 6.30 O.o terrbile..
Ostatnio wzięłam się trochę za porządki i ogarnęłam tornister, jak czyściłam go z paprochów, to myślałam, że wyjmę stamtąd wysypisko śmieci xd czego tam nie było.
Nie mogę tylko sobie jakoś wyobrazić nowej szkoły, tak jakoś dziwnie xd na pewno szybko się przyzwyczaję, ale mimo wszystko pierwsze dni chyba są najgorsze..
Podsumowując - chce już kolejne wakacje :<!




***
biorę udział w rozdaniu pod tym linkiem klik :)

13 komentarzy:

  1. tez nie chce mi się do szkoły wracac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa szkoła? Zmieniasz czy idziesz do liceum? Będzie ok. Mi już w sumie brakuje moich krejzoli z klasy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. o nieeeeeee, ja nawet nie myśle o szkole! :D do 1 września nawet nie kupie książek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie z japońskiej gazetki Egg<3

    OdpowiedzUsuń
  5. wkurza mnie to, że wszędzie o niej przypominają :x ja też nowa szkoła i też się trochę boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie chcę do szkoły!!! Jeszcze w tym roku idę do 1 gimnazjum do nowej szkoły. Ych, szkoda, że nie można od razu do 2, ale to by nic nie zmieniło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety?! Liceum w porównaniu do gimnazjum jest super! gimnazjum to najgłupsze lata. Będzie dobrze tzn na początku jest trochę niezręcznie jak nikogo nie znasz, ale bardzo szybko się ludzie zaprzyjaźniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie chce już wracać do szkoły, czeka mnie w tym roku matura ;/
    wpadnij do mnie ;):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie chce iść do szkoły .; (

    OdpowiedzUsuń
  10. szbko zlecialo te lato-teraz czekac do swiat ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak szlam do liceum to tez troszke sie balam ale zlecialo i fajnie jest!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)