czwartek, 18 sierpnia 2011

birthday / garnier & playboy - recenzja

Cześć Wam ! ;*
Zacznę od tego, że dzisiaj dokładnie 5min. po północy minęło 16 lat odkąd jestem na tym świecie :) Szybko to zleciało i pewnie zanim się obejrzę będę staruszką o lasce :P Urodzin nie wyprawiałam, bo czekam na 18stkę ^^ dziękuję za życzenia, które dostałam na fejsie, email i nk ;*
Chciałam również podziękować, że w obserwujących jest Was już 31 i liczba wyśw. bloga skoczyła na 4000 :) jest mi niezmiernie miło, że są osoby, które chętnie czytają i komentują moje posty, jeżeli obserwujących przybędzie i wybije magiczna liczba 50 na pewno zorganizuję jakiś ciekawy konkurs lub rozdanie :)
Z pisaniem tu, od września na pewno nieco się zmieni, z racji iż zacznie się szkoła :// muszę ostro wziąć się za naukę żeby za trzy lata spełnić swoje marzenie, związane z dalszą nauką..
Tak jak dzisiaj obiecałam napiszę kilka słów o szamponie z garniera i żeby nie zanudzać jutro o mgiełce ^^
Garnier, szampon - drożdże piwne i owoc granatu, włosy płaskie, bez objętości / cena  5.99zł 250ml, duży kosztuję ok. 10zł?

Szampon ma kolor przeźroczysty, jest bardzo gęsty, więc wystarczy niewielka ilość żeby cała głowa była spieniona, mam gęste włosy, więc byłam zdziwiona kiedy wzięłam tak małą ilość. Zapach jest przepiękny, czuć owoc granatu, nie wiem jak pachną drożdże piwne, w każdym razie nie czuć ich :P zapach ulatnia się wraz ze spłukaniem włosów, bałam się efektu, który sprawi, że moje włosy nabiorą jeszcze większej objętości niż dotychczas, ale się przeliczyłam, bo włosy wcale nie zwiększyły swojej objętości, wręcz przeciwnie, stały się gładkie i lśniące, co dla mnie jest ogromnym plusem, bo rzadko trafiam na taki szampon, który zmniejszy objętość włosów. Na pewno nie skończy się na tym jednym opakowaniu, jeżeli dalej będzie tak dobrze traktował moje włosy, będę używać go regularnie :) W internecie czytałam różne opinie, chyba wszyscy napisali, że szampon w ogóle nie dodaje objętości, spotkałam się też z takimi opiniami, że szybko włosy się przetłuszczają co się jeszcze u mnie okaże. Ogólnie polecam produkt paniom z włosami puszystymi, które chcą zmniejszyć objętość na głowie, a te co chcą zwiększyć, raczej nie mają po co kupować :P

ocena produktu: 9/10

13 komentarzy:

  1. No to sto lat.;DD Też miałam ten szampon .;)) BArdzo mi sie podobał.;D

    Zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat:)
    tez miałam ten szampon nieziemsko pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. może przy okazji kupię teb produkt ;))

    a bluzka jest idealna ;D może byc tunijką, sukienką, do spodniczki, spoodenek , spodni i leginsów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione,ale szczere - WSZYSTKIEGO DOBREGO! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego ;*
    Zapraszam do mnie:
    katarzyna93.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :* :) Ja akurat używam szamponów profesjonalnych, polecam też coś na wypróbowanie Tobie :) Fajne i przystępne cenowo są np. szampony z firmy Artego :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszego :))* zapraszam,nowa notka : pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na http://kathrine-k8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)
    uwielbiam produkty z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale wszystkiego najnajnajnajlepszego! Życzę ci samych radosnych chwil, ogromnej ilości szczęścia, zwiększającej się liczby obserwatorów i wyświetleń, komentarzy i oczywiście WIELU, WIELU WSPÓŁPRAC < 3

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego ^^,
    A co do szamponu - jednak nie dla mnmie. Ja potrzebuje obiętości xP

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)