środa, 31 sierpnia 2011

the end

Baloons-cute-free-girl-favim.com-134688_large

No niestety, wakacje 2011 dobiegły końca :< Były jakie były, nie ma co narzekać, teraz tylko czekać 10 miesięcy na kolejne. Postaram się jak najczęściej tutaj zaglądać, ale wydaje mi się, że z braku czasu będę pisać tylko w weekendy :// Muszę bardziej skupić na nauce, bo to jest teraz najważniejsze.
Wczoraj kilka osób prosiło mnie o kolor włosów jaki mi wyszedł z szamponu mam dokładnie taki sam jak tutaj pazurki już pomalowane, maseczka na buźce była i gites :) teraz tylko ogarnąć ubrania na jutro. Postaram się wstawić zdjęcie jak byłam ubrana jutro ; *

Tumblr_lqt5p8sq181r2uwopo1_500_largeTumblr_lqt5qhxphk1r2uwopo1_500_large

8 komentarzy:

  1. To dobrze że wyszedł Ci taki kolor bo jest bardzo ładny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia - bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 wrzesień.. skądś to znam.
    Ja teraz będe miała zawał nauki, bo klasa maturalna i niedojże materiał z 3 klasy , to w tym samym czasie musimy powtarzać do matury i będa nas z tego odpytywać! Niefajnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy bedzie cos nowego????

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem interesujący blog, fajne zdjęcia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiana nazwy bloga z vanillaapudding na http://introvertx.blogspot.com/ :* z góry przepraszam za spam ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)