piątek, 26 sierpnia 2011

hot

Co za upalny dzień po raz drugi, bo wczoraj było tak samo, może trochę chłodniej. Cały wrzesień tak ma być, akurat jak trzeba będzie chodzić do szkoły :// 
Dzisiaj położyłam się na leżak żeby trochę się jeszcze opalić, ale wytrzymałam niecałą godzinę i musiałam zejść, bo bym się roztopiła.
Tak jak obiecałam napiszę dzisiaj o piercingu, a dokładnie jakie kolczyki mi się podobają w uszach i jaki chce sobie zrobić oraz trochę inspiracji :)
kolczyki w uszach, które w ogóle mi się nie podobają i nie zrobiłabym sobie takich. 
kolczyki w uszach, które mi się podobają, zrobiłabym wszystkie oprócz tunelu, bo szkoda na to uszu :P marzy mi się ten drugi - industrial, właśnie taki chce sobie zrobić, mówię na takie kolczyki sztangi :P
oraz trochę inspiracji :)
Tumblr_lp17i5lsyf1qdbwplo1_500_largeTumblr_lqh7tj5y571qimnc6o1_400_largeTumblr_lqeqtmlxxl1qex5vno1_500_largeTumblr_lqi6okrphy1qkhjg0o1_500_largeTumblr_lqin2u8ttx1qgg3boo1_500_large

Które kolczyki najbardziej Wam się podobają :)?

17 komentarzy:

  1. Mnie sie podobają wszystkie oprócz tuneli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najzwyklejsze kolczyki podobają i takie w stylu monrooe czyli nad ustami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tylko tunele się nie podobają ale mi wystarczy tyle dziurek ile mam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się bardzo podobają w chrząstce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tuneli ;<
    mój chłopak ma w poliku i się nim jaram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście nie jestem fanką piercingu, ale najfajniej wygląda laska z czerwonymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się z 3 duzego zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja akurat lubię max. 3 dziurki w uchu. Tak dużo kolczyków mi się nie podoba ; /

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam piercing ;)) kocham sobie robic nowe kolcyzki ;)) amm narazie 8 w uszach i ejden w pepku :D ale zobaczymy co mi ejszcez do glowy strzeli ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podoba max 3 dziurki w jednym uchu. Sama w jednym mam 1, a w drugim 2 i planuję 3

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie oczywiście sztanga i tunel ponieważ same takie miałam :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze? nie lubię takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyna zmieniała adres bloga :)
    Ja lubię tylko klastyczne dwie dziurki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się kolczyki, ale nie tunele ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. really beautiful! <3
    like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham .! :)uwielbiam piercing :D sama mam 11 ale zamierzam mieć 13 xd
    oczywiście w poliku i nosku muszą być :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)