piątek, 12 sierpnia 2011

it's friday

Co za paskudny dzień :// od samego rana boli mnie brzuch, czuję się jak wrak. W dodatku kiedy wyszłam na dwór, minęło zaledwie 15min. i wróciłam jak zmokła kura do domu, co jeszcze gorszego może mnie dzisiaj dopaść !? Spotkała mnie śmieszna sytuacja xd Listonosz przekazał mi zaproszenie na jakąś tam prezentację, w tym nic dziwnego nie było, ale do zaproszenia dołączony był klapek, nawet fajny, ale jeden ! Myślałam, że to jakaś pomyłka czy coś i pytam gdzie jest drugi, a listonosz do mnie, że jak pójdę na prezentację to otrzymam drugiego, myślałam, że padnę ze śmiechu. Ludzie ośmieszają się, no seryjnie..
Ostatnimi dniami zaczęłam myśleć o kurtce na zimę lub płaszczu, marzy mi się kurtka `papilotka` nie wiem czy się tak mówi :P w każdym razie chodzi mi o taką z kożuszkiem ;3 W tym problem, że nigdzie nie mogę takiej znaleźć, owszem w internecie są, ale pokazane tylko na modelach, a informacji żadnej nie ma w jakim sklepie można ją dostać etc. ://

EDIT: Już wiem jak nazywają się te kurtki - ramoneski :P
Tę pierwszą znalazłam na allegro w rozmiarze 44 :o aż taka masywna to nie jestem xd
Chyba będę musiała porozglądać się po sklepach i może akurat upoluję taką jak mi się podoba ^^
Wie ktoś jeszcze może czy te kurtki są dobre na zimę ?


***
biorę udział w rozdaniu pod tym linkiem :)

13 komentarzy:

  1. haha historia z klapkiem niezła :)

    ta pilotka po lewej stronie jest z H&M z kolekcji z zeszłego roku jesień/zima - może na allegro je znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza z H&M'u jest kapitalna! sama ja kiedys chcialam ale ostatecznie kupilam inna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtki są w Bershce ;p U mnie post o niej ;) Zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. nice! xo


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I rally like these jackets.
    check out mine.
    hope you will follow me;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te kurtki.;)

    Obserwuję;D
    Zapraszam:
    http://magicffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła historia z tym klapkiem ;)
    Bardzo optymistycznie ;D
    Kurtka na obrazku także świetna, ale troszkę nie w moim stylu.
    Ale kto wie może na tobie będzie wyglądać świetnie ;D
    Zapraszam do mnie:
    katarzyna93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka ma tę pierwsza ramoneskę, hm. Chodziła całą zimę i chyba nie narzekała, wyglądaja na dosyc ciepłe z tym kożuszkiem. Jednak według mnie jak na zimę to są troszkę za krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kundzia, mam taka kurtke , ale ona jest bardzo zimna. napewno nie na zime, co najwyzej pozne lato i poczatek jesieni!
    zamarzniesz

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)