piątek, 19 sierpnia 2011

it's friday



Cześć ! :)
Jak Wam mija dzionek ? Ja już dzisiaj po raz trzeci mam czkawkę, strasznie to irytujące..
Dzisiaj wychodząc na dwór, poczułam chłodny wiatr, taki jesienny aż ciarki mi przeszły, z drzew powoli zaczynają opadać liście, jak ja tego nie lubię.. zapewne niedługo będziemy mogli się spodziewać śniegu xd już wolę to niż deszcz. Zdjęcia mojego dzisiejszego outfitu, jakoś grubo wyszłam na zdjęciu ://
Today I was wearing:
shirt: h&m (sh)
T-shirt: /no name/
leggins: h&m
shoes: biedronka ^^
 Tak jak dzisiaj obiecałam, kilka słów o mgiełce do ciała z playboya.
zdjęcie podkradzione z allegro :P
mgiełka do ciała Playboy ok.16zł? Drogeria Natura, w Rossmannie chyba też jest.
Play it sexy - pink grapefruit, mandarin & jasmine tea accords

Zapach mnie oczarował. Jest lekki i bardzo przyjemny. Doskonale odświeża, dość długo się utrzymuje - psikając na nadgarstek zapach utrzymał się prawie cały dzień ! Nie jest duża, więc spokojnie zmieści się w torebce, w dodatku tania. Na pewno kupię ponownie :)
Na forach czytałam również, że zapach jeszcze lepiej utrzymuje się na włosach, chyba jutro spróbuję ^^

ocena produktu: 10/10


***
biorę udział w rozdaniu pod tym linkiem klik :)

12 komentarzy:

  1. wiesz, u mnie też są - tylko na pierwszy rzut oka ich nie widać, bo biała ramka zlewa się z białym tłem - ale zawsze wklejam normalnie zdjęcie, ustawiam tylko 'rozmiar oryginalny' i nic więcej nie robię. spróbuj zaznaczyć myszką kilka zdjęć - podświetlą się i wtedy zauważysz, że ramki są i na Muffinie - nie mam pojęcia, jak się tego pozbyć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie było zimno a śnieg ma być podobno w listopadzie :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zaopatrzyć się w taką mgiełkę.; )

    OdpowiedzUsuń
  4. tangle teezer w dużej wersji kosztuje mniej więcej tyle ile w małej :) wszystko zależy od konkretnego sprzedawcy na allegro

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten perfum z playboya prześlicznie pachnie :* Ładne masz paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za miły komentarz ;*

    1 zdjęcie bardzo mi sie podoba :) przyjazna twarzyczka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh to pechowa dziewczyna z Ciebie :/ mgiełka mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą perfumę Playboy'a, całkiem fajny zapaszek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety jesień coraz bliżej brr.
    U mnie straszny wiatr.
    Fajny blog zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. perfumy , mgiełki Playboy'a sa najlepsze . caly czas uzywam :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)