wtorek, 9 sierpnia 2011

memories

łezka zakręciła mi się w oku kiedy otworzyłam stare foldery ze zdjęciami, jedne sprzed 3 lat, a inne jeszcze starsze. Tak bardzo chciałabym wrócić do tamtych czasów, koniec podstawówki, początek gimnazjum, szkoda, że nie można przenieść się w czasie :<
kto by pomyślał, że 3 lata temu miałam jakieś 10kg niedowagi? Zdjęcie po lewo, dziwne, że teraz się próbuję odchudzić O.o ;P
Figurę chcę mieć taką jak kiedyś, to były czasy :3
Szkoda, że to już nigdy nie wróci.. ale od tego są właśnie zdjęcia etc. żeby wspominać te najpiękniejsze chwile, które już dawno minęły..




nie wiem jak powstało to zdjęcie, ale wygląda śmiesznie xd

morze - kilka lat temu ;P



13 komentarzy:

  1. piegusek mały z Ciebie był:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się te pierwsze zdjęcie. :) A co do pudrów, to zero rewelacji, ale zapach ma bezbłędny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 40 kg? Ile ja bym dała za przynajmniej 5 g niedowagi ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dużo bym dała żeby wrócić chociażby do czasów gimnazjum :D
    Ale najbardziej chyba bym chciała wrócić do tego jak nikt nie miał telefonu :) Po prostu wychodziło się na dwór i tam już czekali znajomi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama, sama ;d
    Ale wystające kosci obojczykowe są fajne <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam takie piegi:) rude włosy i niebeiskie oczy<3 ale mam piegi malutkie tylko na nosie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno schudniesz ;d Będę trzymała kciuki xd

    Ja też tak myślałam. Myślałam, ze bedę się bawić z tym i cały czas to będę pieprzyła. Ale jakoś tak mi to wychodziło i w sumie nie czujesz tego, że musisz mieć tą cierpliwość jak już zaczniesz malować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)