sobota, 6 sierpnia 2011

miętusek

Dzisiaj będąc na zakupach, pierwszy raz kupiłam sobie miętowy lakier, strasznie mi się podoba, ale już mam od groma tych lakierów i nie mogę więcej kupować, bo się połowa zmarnuję znając mnie :P Na moich paznokciach, nie wygląda rewelacyjnie ten kolorek, bo mam strasznie zniszczone od tego malowania paznokcie, od września mam nadzieję, przestanę je tak malować i trochę odpoczną, muszę kupić jakąś porządną odżywkę, polecacie jakąś ?

Pogoda dzisiaj jest przepiękna, pewnie zaraz położę się na leżak.
Zapowiadali, że ma padać, ale jak na razie nie widać, żeby nadciągały deszczowe chmury
Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj porobię więcej zdjęć i powstawiam trochę :)
Ostatnio udało mi się zrobić piękne zdjęcie pelargoniom, które stoją na moim podwórku :)

7 komentarzy:

  1. moje paznokcie strasznie się rozdwajają :( kolor piękny! sama taki mam. jestem zadowolona, choć byłabym bardziej gdyby mój lakier nie był z drobinkami ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo proszę ;) http://www.mariannan.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i ciekawe posty ;)
    Obserwuję+ zapraszam do obserwacji mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)