wtorek, 30 sierpnia 2011

pojutrze

Cześć Wam !;*
Znowu zdarzyła się taka sytuacja, że nie miałam kompletnie czasu na napisanie tu wczoraj. Przepraszam, że nie komentuję wpisów osób, które obserwuję, ale naprawdę już nie wyrabiam. Wykorzystuję te ostatnie dni jak tylko można. Szkoda, że wakacje rozkręciły się dopiero w momencie kiedy trzeba było już zacząć myśleć o szkole :<
Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam kilka niezbędnych rzeczy do szkoły etc. w moje ręce wpadły jeszcze zeszyciki i inne drobiazgi. Dawno nie kupowałam żadnych maseczek, więc postanowiłam kupić coś z Ziaji i trafiłam na maseczkę oczyszczającą z szarą glinką, dzisiaj wypróbuję i dam jutro znać jak się sprawdziła :) 
Bym zapomniała napisać na co jeszcze udało mi się trafić !:) Błądziłam po drogeriach w celu kupienia Blokera z Ziaji, który tak chwaliło wiele osób i udało mi się go nabyć w Rossmannie za 6.99zł oprócz bezzapachowego były jeszcze jakieś inne, ale wybrałam ten zwykły. Użyłam go wieczorem i prawdę mówiąc z początku zwątpiłam czy coś wgl z tego będzie, mam ten problem, że nie mogę nosić sztucznych ubrań tylko same bawełniane, bo od razu wszystko na nich widać :// czego bardzo nie lubię. Dzisiaj ubrałam bluzkę na pół  sztuczną i ku mojemu zaskoczeniu nie było ani jednej plamy przez cały dzień :o:o mam nadzieję, że Bloker będzie mi służył przez dłuższy czas :)
Tymczasem idę robić włosy szamponem na rudo, bajj ;*


12 komentarzy:

  1. Koniecznie pokaż jak ten kolor w=yszedł na Twoich włosach :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. no pokaż pokaż jak wyszedł na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kierowałam się opiniami wielu bloggerek co do tego blokera z ziaji i osobiście się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam bo mi się rysuje , a mam LG cookie;<

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW odważny kolorek ;-) Pokaż nam, jak się on zaprezentuje za włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też się zaopatrzę w ten bloker. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w farbowaniu :)

    U mnie na blogu odbywa się konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/349-konkurs-500-obserwatorow.html
    Serdecznie zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolor jest swietnyyy !! :):)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor fajny. ;)

    Zapraszam na www.mild-lace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Zawsze miałam słabość do rudośći, ale sama trochę się boje tak zafarbować włosy:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)