środa, 3 sierpnia 2011

shopping

Jakoś zdaje mi się, że bardzo dawno nie pisałam. Kompletnie nie mam czasu, muszę wykorzystywać  pogodę dopóki dopisuje (czyt. do piątku) Ciągle jestem poza domem :) rower, zakupy, spotkania itp :)
Nie wierzę, że już za niecały miesiąc wracamy do szkoły : // dlatego trzeba wykorzystać wakacje co do minuty ^^
Dzisiaj z Julitą wybrałam się do Szczecina na zakupy :)
Kupiłam sobie bluzkę dresową w Zarze i kolczyki na Tobruku - piórka, o takich zawsze marzyłam :)
Żałuję strasznie, że nie kupiłam sobie w CCC takich ślicznych sandałków w promocji z 70zł na 30zł, ale będąc przy okazji muszę je kupić, bo będę żałować jak to zwykle bywa xd

kolczyki - Tobruk
bluzka - Zara
Sandałki - CCC

1 komentarz:

  1. a no sandałki mogłaś też kupić :D
    kolczykii świetne! ;]

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)