poniedziałek, 15 sierpnia 2011

sunday or monday ?

Czy Wy też czujecie jakby była dzisiaj niedziela :P? Pewnie nie tylko ja tak mam z powodu święta. Wszystkie sklepy pozamykane ajj :// Cały dzień przeleniuchowałam w domu, kompletnie nic nie robiłam xd leżałam i gapiłam się w sufit. Jutro najprawdopodobniej kierunek Szczecin, więc napiszę notkę pod wieczór jeżeli się uda, a tymczasem napiszę o makijażach modnych w tym sezonie :)
buziaki ;*

W tym sezonie bardzo modne są kolorowe makijaże, królują najrozmaitsze cienie oraz mocne kolory szminek, osobiście nie lubię kolorowych cieni do oczu lub kredek, ale za to uwielbiam mocniejszy kolor na ustach. Ze wszystkich mocnych kolorów, które były obecne na letnich pokazach, to właśnie żółty w tym sezonie zrobił największą karierę. Uważam, że taki kolor powinny dobierać osoby o ciemnym kolorze oczu, nie wygląda to ładnie przy niebieskim lub zielonym kolorze.
Któraś z Was próbowała już takich odważnych kolorów ?


Jak go nosić ?
✓ Przede wszystkim odważnie. Żółty cień ma być mocny i widoczny. Jeśli czujesz się w nim niepewnie, lepiej sięgnij po mniej ekstrawagancki kolor.
✓ Najlepiej i najmodniej jest nałożyć cień na całą powierzchnię powiek, od linii rzęs aż do brwi. Opcjonalnie można kontur oka obrysować czarnym eye-linerem.


cień do powiek, żółty, trendy makijaż, cytrynka, lato 2011cień do powiek, żółty, trendy makijaż, cytrynka, lato 2011cień do powiek, żółty, trendy makijaż, cytrynka, lato 2011cień do powiek, żółty, trendy makijaż, cytrynka, lato 2011
cień do powiek, żółty, trendy makijaż, cytrynka, lato 2011
matowy cień Chrome Yellow - MAC, 1,5 g, 69zł
cień do powiek, żółty, trendy makijaż, cytrynka, lato 2011
pojedynczy cień nr 47 - Sephora, 2g, 39zł



17 komentarzy:

  1. podobają mi się takie wyraziste,mocne cienie,ale sama nie potrafiłabym się tak umalować jak wszystkie te modelki,więc nie eksperymentuję ;(
    zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żółte cienie są świetne ;p

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam Japan Style, te modelki potrafią mnie przekonać do każdego ciuszka;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj miałam taki sam dzień jak Ty i wyszłam z domu tylko 2 razy z psem po 10 min.
    Strasznie mi się nudziło,ale nie miałam gdzie iść bo
    * sklepy zamknięte
    * padał deszcz i nawet nie chciało mi się wychodzić

    Co do żółtego cienia podoba mi się ale rzeczywiście beznadziejnie wygląda do niebieskich oczu.
    Mimo że mi się podoba żółty kolor, nie umalowałabym się tak

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś dokładnie do mojego chłopaka powiedziałam "Czuję się tak, jakby była niedziela" ;)
    Żółty kolor jest w ogóle cudny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję ;*
    Ja już mam Cię w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kolor cieni ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować.;)
    U mnie nowa notka zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie do moich zielonych też jakoś nie bardzo by pasował :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już próbowałam ;D ale to tylko dla samego próbowania ;D
    nie lubię sobie malować oczu niczym poza tuszem do rzęs ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czuję się dobrze w żywych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też już próbowałam:Pale jednak tradycyjnie wolę czarny:D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne są ;)

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog ogolnie przyjemnie tutaj bardzo :) pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy pasowałby do moich oczu . Mam jasne piwne z zamieszką zielonego :D

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)