niedziela, 14 sierpnia 2011

sunday

Cześć Wam ! :)
Wczorajsza i dzisiejsza pogoda jest nie do opisania ^^ zapowiada się, że będzie już tak do końca tych beznadziejnych wakacji.. Za szybko minęły :// chociaż zawsze się tak mówi, powrót do szarej rzeczywistości jest bardzo bolesny..
Dzisiejszy dzień spędziłam na słonku, najpierw trochę tradycyjnie opalanie, a później rowery i miasto, a poza tym nic szczególnego się nie działo :P
Tak jak w ostatnim poście zapowiedziałam o tematach, o których chcecie poczytać na moim blogu. Padła propozycja o trendach i od tego zacznę, następnie coś o makijażu, no i co jakiś czas będę pisała o nowościach książkowych. Jeżeli chcecie żebym jeszcze o czymś napisała zgłaszajcie, ciekawiej będzie jak podacie konkretną firmę, a ja postaram się napisać co dana marka proponuje w trendach. ^^
Więc zaczynamy ;*

Na tegoroczną jesień każda firma proponuje inny look. 
Vero Moda stawia na dopasowany dół i obszerną górę. Całość to udane eksperymenty ze zwiewnymi topami i wielkimi swetrami. Osobiście jestem fanką luźnych swetrów, które ubieram z wielką ochotą :)
Vero Moda, jesień 2011Vero Moda, jesień 2011
Vero Moda, jesień 2011Vero Moda, jesień 2011

Cubus stawia na Prosty casualowy look w miękkim i ciepłym wydaniu, czyli kolekcja dla miłośniczek klasyki w ubiorze.
Cubus, lookbook, kolekcja jesień 2011Cubus, lookbook, kolekcja jesień 2011Cubus, lookbook, kolekcja jesień 2011
Cubus, lookbook, kolekcja jesień 2011Cubus, lookbook, kolekcja jesień 2011Cubus, lookbook, kolekcja jesień 2011

Wiele osób jest miłośnikami firmy Pull & Bear oto co proponuje.
Hipsterska kolekcja z delikatnym nawiązaniem do lat 70. Moda nie na ubieranie, a niemal opakowywanie się ubraniami w wersji maxi.
Pull & Bear, jesień 2011 Pull & Bear, jesień 2011Pull & Bear, jesień 2011


Żeby powiększyć grafikę kliknijcie prawym przyciskiem Otwórz grafikę w nowej karcie. 

12 komentarzy:

  1. A u mnie swietna pogoda.; ) Zapowiada się fajna kolekcja.; )

    U mnie nowa notka:
    magicffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pull&Bear - mój faworyt...!
    Szkoda, że niestety dość drogi!

    buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie grzeje, że aż lecę się dziś opalać :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje :)
    Pozdrawiam
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ;)
    zapraszam do mnie - matrixowa-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kingo, moje włosy, jak większość takich długich, robią się proste po suszeniu - bez tego fale :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycje z Cubusa, przypominaja mi stylizacje dziada dworcowego, nie lubię takiego look'u.
    Pull & Bear , już trochę lepiej chociaż wg mnie w latach 70 ludzie nie ubierali się aż tak dobrze (zaraz przypomina mi się Abba w śmiesznych białych wdziankach) :)
    Najbardziej przypadła mi do gustu propozycja Vero Mody.


    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam moją przygodę z blogowaniem :)
    http://19catgirl92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cubus się nie popisał specjalnie, jakieś nijakie te stylizacje. dziwne trochę. z Vero Mody za to coś można wybierać ;)
    // a ja też byłam na rowerze ;D ! wróciłam w sumie dość niedawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o ten balsam z Lidla, to u mnie były 2 zapachy, miód i taki różany. :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)