niedziela, 21 sierpnia 2011

sunday

Dzisiejsze zdjęcie nieba :)
Jak Wam minął dzień :)? 
Mi przez pogodę pęka już głowa :// od jutra ma cały tydzień padać, nic a nic się nie nacieszyłam słońcem..
Dzisiaj chciałam się trochę poopalać, ale zmieniłam całkowicie zdanie kiedy wyszłam na podwórku i poczułam ten chłodny, typowo jesienny wiatr, Wy też macie takie odczucia ?
Jutro w końcu muszę się zebrać i wysłać pocztówki do USA i do Niemiec, miałam to zrobić już dawno, ale tak zwlekałam, aż do teraz.
Trzeba wykorzystać ostatnie dni wakacji i spać jak najdłużej, bo się skończy niedługo leniuchowanie :<
Przez kolejne 10 miesięcy będę chodziła jak zmora, niewyspana, jak to zwykle bywa, chociaż mam nadzieję, że kilka razy w tygodniu do szkoły będę miała na 9, dobre i to :P
mój dzisiejszy outfit, tak byłam ubrana w kościele.
bluzka z długim rękawem - sh
bluzka z krótkim rękawem - sh
spodnie - only
buty - CCC
torebka - no name
strój kiedy zrobiło się cieplej
bluzka, była kilka lat temu za ciasna, ale dzięki temu, że schudłam, mogę ją jeszcze nosić ^^ kupiona, chyba w Zarze ?
rurki - h&m
sandałki - CCC
Czy chcecie żebym wstawiała więcej takich zdjęć codziennych moich outfitów ?

10 komentarzy:

  1. jej śliczne zdjecie
    i fajne look'i:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor rurek :)

    http://its-my-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie gadaj u mnie jest tak pięknie, że w życiu nei pomyśle o deszczu :o

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie chcemy więcej zdjęć z outfitów! ;)
    rurki z HMu są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. turkusowe rurki z H&M'u są zajee :) Oby więcej takich zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga a możesz liczyć na to samo:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielone rurki są super, mają świetny kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też głowa pęka ;x
    a rurki swietne :D

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)