niedziela, 28 sierpnia 2011

sunday

Cześć Wam !:)
Wczoraj wieczorem, zaczęłam pisać notkę, ale zobaczyłam nad swoją głową ogromnego szerszenia i musiałam się ewakuować z pokoju :o myślałam, że nogi pogubię jak biegłam po schodach xd
Dzisiaj wcześnie jakoś wstałam, byłam już w kościele i za niedługo pewnie wyjdę na dwór. Zaczęło się coś chmurzyć, mam nadzieję, że nie zacznie padać ://
Wam jak mija niedzielne popołudnie ;*?


mój wczorajszy outfit:
bluzka - sh
spodenki - no name
sandałki - CCC
slap watch - prezent urodzinowy :)
parasolka - no name
mój dzisiejszy outfit:
koszulka marilyn monroe - sh
marynarka - prezent ur.
spodnie - h&m
trampki - biedronka
slap watch - prezent ur.
torebka - no name

15 komentarzy:

  1. świetne spodnie.!: ) SUper kolor.;) U mnie też coś zaczyna się chmurzyć.;(

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ja się boje wszystkie co lata! :D dziś miałam takiego obrzydliwego wielkiego konika polnego czy nie wiem co to było..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi zestaw chyba podoba mi się bardziej :))
    Pozdrawiam serdecznie!
    PS. Jeśli chcesz zapraszam Cię na moje rozdanie :) Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi jest mistrzowski ;) marinara i spodnie świetnie się razem prezentują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zielone rurski sa odjazdowe :) Chociaż nie pasuja do mnie bo mam za duży tyłek :) Za to marynarkę chetnie bym nalozyła :)
    Świetny outfit

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)