wtorek, 9 sierpnia 2011

tuesday

Chyba dzisiaj zacznę od tego, iż jest mi niezmiernie miło, ponieważ wśród obserwatorów jest Was już 20 :)
Wiem, że dla niektórych to nic, ale dla mnie to znaczy bardzo wiele :)
Chyba dobrze na bloga wpłynęła zmiana wyglądu :)?
Wczorajsze plany zrobienia zdjęć legły w gruzach :// udało mi się tylko sfotografować niebo, ale to i tak za mało. Dzisiaj pogoda jest fatalna, więc też mogę sobie odpuścić. Ciepło ma dopiero się zrobić w połowie sierpnia, czyli można powiedzieć, jak na złość, bo to akurat końcówka wakacji. 
Ojj, nie tak miało być :<



5 komentarzy:

  1. U mnie też nie jest ciekawie z pogodą ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Fajny i sympatyczny Blog.
    Zapraszam również do mnie :
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i te chmury ;-)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)