wtorek, 16 sierpnia 2011

tuesday

Co za dzień. Pogoda przepiękna, momentami aż za gorąco, ale nie narzekam.
Od 6 rano jestem na nogach, co teraz daje mi się we znaki, jutro zapewne prędko nie wstanę, bo zakwasy mi na to nie pozwolą. Zaszłam dzisiaj do natury i w końcu kupiłam sobie mgiełkę z Plaboya ^^ zapach cudowny i długo się utrzymuje, do tego jeszcze nowy szampon z Garniera - owoc granatu + drożdże piwne do włosów płaskich, bez objętości, zapach jest cudowny, ja akurat nie narzekam na objętość włosów, bo mam grube, ale chciałam kupić dla mamy, bo zawsze narzeka, że ma cienkie włosy, sprawdzimy czy coś da ^^ oba produkty postaram się streścić jutro. 
Odwiedziłam dzisiaj również (pierwszy raz w życiu) salon tatuażu :o
W sumie znalazłam się tam przypadkowo, ale mniejsza o to. Pierwszy raz na oczy widziałam jak ktoś robi tatuaż jak to wszystko wygląda na żywo etc. byłam pod wielkim wrażeniem. Z racji, iż jaram się dzisiaj tatuażami wstawiam trochę inspiracji :) Osobiście marzy mi się taki tatuaż z ptakami, bo od razu kojarzy mi się z wolnością i jeszcze napis `peace`
A Wam jak minął dzionek :)?
Tumblr_lpxbwswv3r1qkop8jo1_500_large
372201878_large1313512203811_f_large
Iozcrgrhi6jqmnneaa_large6042799710_d263ffa7d3_z_largeTumblr_lerjprtzel1qdbbywo1_500_large_large

15 komentarzy:

  1. fajne tatuaże:)
    takie cudeńka tworzy ermako.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja siedziałam cały dzień w domu, bo mimo to, że było słońce ja marzłam ;/
    A co do tatuażu moja siostra ma 2, a mama 1 :D
    Siedziałam z nimi przy wszystkich i wiem, że boli na pewno ;) Tym bardziej na ramieniu i nadgarstkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemni tu :) podoba mi sie blog, ma cos w sb :) pozdrawiam ;p i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tatuaż i powiem Ci,że tak strasznie nie boli,a ja jestem straszną panikarą i uwierz mi,że zniechęciłabym Cię do niego,gdyby choć odrobinkę za bardzo mnie bolało. No i muszę Ci powiedzieć,że to strasznie uzależnia! W październiku idę zrobić sobie drugi,a na tym się na pewno nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie tatuaze i kiedys bardzo chciałam sobie zrobić. Przez 2 lata powtarzałam że na 18 zrobie sobie piekny tatuaz na łopatce. 18 nadeszla a chec zrobienia tatuazu zniknela (a wcale nie chciałam tatuazu bo nie mogłam go miec z powodu wieku) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się tatuaże jednak sama bym ich nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! zapraszam:http://pastelova.blogspot.com/
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się marzy kotwica na nadgarstku ale strasznie się boje że będzie bolało bo to wrażliwe miejsce :D ale i tak sobie kiedyś zrobie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni najlepszy ! :)
    Zapraszam do siebie, wystawiłam rzeczy na sprzedaż, oversizowe koszulki, marynarki DIY i wiele innych :) może znajdziesz coś dla siebie :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak będę pełnoletnia, to chcę sobie zrobić jakiś napis na nadgarstku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miłe uczucie :D A akurat wczoraj sprawdzałam skrzynkę i nic nie było a dziś nie liczyłam, że coś znajdę a z ciekawości sprawdziłam i aż dwie :)
    Ja w sumie wysłałam 4 z czego 3 doszły. Jak na razie to ciężko mi idzie to wysyłanie bo muszę specjalnie jeździć na pocztę. Ale w roku szkolnym na pewno będę wysyłała dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy tatuaż jest rewelacyjny;] Sama bym taki chciała!:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)