środa, 10 sierpnia 2011

wednesday

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Ja niestety przesiedziałam calusieńki dzionek w domu, dzięki pięknej pogodzie, aż nie chce się nosa za drzwi wysunąć do tego jeszcze zrobiło się chłodno :// czyżby nadchodziła już jesień ? oj, pomyliło mi się jesień mamy od początku tego lata..
Na szczęście nudy nie zjadły mnie i zajęłam się czymś pożytecznym :]
W końcu napisałam pocztówki, które jutro polecą w świat ^^ tzn. do USA i do Niemiec. Coś mi się zdaje, że to pisanie wciągnie mnie na dłużej, przy okazji poćwiczę język.
Wczoraj na którymś z blogów, dokładnie nie pamiętam na czyim znalazłam piosenkę Pitbulla ft. Marc Anthony - Rain over me, bardzo mi się spodobała, jak obejrzałam teledysk, to nie wiem czemu, ale Marc Anthony skojarzył mi się z Johnnym Deppem, w teledysku wygląda bardzo podbnie :o
W rzeczywistości nigdy nie raczyłabym ich porównać, bo wyglądają  całkowicie inaczej.
Wam też się wydaje, że są podobni czy tylko ja tak mam xd?

***
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze ;* :)
***
biorę udział rozdaniu pod tym linkiem

15 komentarzy:

  1. bardzo podobni ;d
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm dla mnie nie zabardzoo:P
    zapraszam na rozdanie !!
    savannah-antidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faajnie tu :) A ten pierwszy na zdjęciu jest trochę młodszy , ale też uważam , że są podobni :))

    Zapraszam : agucz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wczoraj także cały dzień spędziłam w domu, nie chciało mi się wychodzić ta pogoda jest nieprzewidywalna. Tutaj słońce a nagle deszcz. Masakra,zeszłoroczne wakacje były o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie trochę podobni :) Ale to chyba przez to, że zarost mają identyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się wydaje, że są podobni! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę podobni :)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz tam podobni :P Mają podobną bródkę, okularki i fryz i tyle :P "Z buzi" nie mają chyba nic podobnego :P
    No i zapraszam do siebie ;) http://luq92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba zasługa tej bródki i okularów, może fryzur;) no ale ciut podobni może są, niech będzie, akurat na tych dwóch zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ymm heh myślałam, że są to dwie te same osoby ;D
    Dziękuję za komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. no sa podobni

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby nie te szczegóły, to nawet byś na niego uwagi nie zwróciła :P
    PS. Ten kwiatek też mi się podoba. Chyba moje najlepsze zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)