środa, 17 sierpnia 2011

wednesday


Co za upalny dzień, aż oddychać nie szło :o Na szczęście nogi przestały mnie już boleć, chociaż dzisiaj przeszłam się z koleżanką kawałek i znowu się zaczęło :// od kwietnia za dużo się nie ruszałam przez nerki i teraz wszystko daje się we znaki, oj niedobrze..
Wczoraj obiecałam, że napiszę o rzeczach, które kupiłam, ale ze zmęczenia już dzisiaj nie dam rady, jutro postaram się coś wyklepać ;p
Już kiedyś wspominałam o tym, żebyście pisali propozycje ubrań lub inspiracji itp. z którymi stworzę zestawy na polyvore :) Polega to na tym, że dobieram ubrania, dodatki i tworzę w ten sposób outifty, piszcie propozycje, mogą to być konkretne firmy, zestawy na różne okazje, co tylko zechcecie :) mój profil znajdziecie pod tym linkiem klik :) zapraszam ! :)

Today i was wearing:
T-shirt -
H&M
leggins - H&M
sandals - CCC

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka.;)
    Oj to niedobrze.; (

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie - MISTRZ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aby nawiązać współpracę musisz napisać ładnego maila do firmy. Że w zamian za wysłane próbki zrecenzujesz je na swoim blogu i polecisz znajomym.
    Wiadomo, że nie każdy wysyła, ale trzeba próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buciki :)

    dodaję do obserwowanych :)
    Mój blog, zapraszam =)
    ____________________

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i prosty outfit :) Podoba mi sie :)
    I oczywiście czekam na nowa notke i nowa porcje zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przesliczne oczy i piegi! Kocham piegi. ale nie umiem ich sobie wyhodować :<
    zapraszam do siebie fashion-spy.blogspot.com

    dodaję cię do obserwowanych i na blogrolla ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)