sobota, 5 listopada 2011

monotony

Jak ten weekend szybko leci, jutro już niedziela i znowu poniedziałek :< za wiele nie zdążyłam zrobić..
nauki od groma, cała kartka z polskiego do zaliczenia, uchh uwielbiam to :/
chce już koniec maja 2014 rok i koniec kropka !


Dzisiaj szlag trafił moją dietę, dobrze że to tylko jeden taki dzień, jutro zaczynam od nowa, mój cel 62kg zanim to nastąpi zdążę osiwieć, ale warto spróbować xd dotychczasowy rekord to 5kg, będzie więcej.
Zaczynam od jutra ćwiczyć szóstkę weidera, jak zobaczyłam przypadkowe zdjęcia efektów tych ćwiczeń opadła mi kopara :o też tak chcę <33! byleby się udało :)



8 komentarzy:

  1. tak, jakieś pół roku temu, ale teraz przytyłam 3kg :// i już się z tym źle czuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś schudłam 5 kilo :)) ale niestety moja waga baaardzo się waha :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała schudnąć ale niestety mamusia nie pozwala.;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czego Ty się chcesz odchudzać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym tak chciała ale mam za słabą wole:P

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)