sobota, 12 listopada 2011

saturday


Z dnia na dzień robi się coraz zimniej, nie ma mowy o wyjściu w letnim płaszczu, w ruch już poszła kurtka zimowa i w końcu trzeba zacząć ubierać rękawiczki. 
Dzisiaj usłyszałam, że mocno schudłam, jestem ciekawa z której strony, bo jakoś tego nie zauważam O.o Znowu zaczęłam jeść bez opamiętania, więc schudnięcie w tym przypadku jest niemal niemożliwe :< Od poniedziałku muszę zacząć wszystko od nowa i w końcu wziąć się za ćwiczenia, a dokładnie za szóstkę weidera, bo już miałam to zrobić jakiś miesiąc temu xd potrzebna mi motywacja.
z niecierpliwością czekam na śnieg, który ma się pojawić w przyszłym tygodniu ! <3

Today I was wearing:
podkoszulka - lidl
bluzka - sh
spodnie - h&m



4 komentarze:

  1. Ja już od dawna noszę rękawiczki.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała usłyszeć że schudłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są mega!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)