czwartek, 29 grudnia 2011

nananana


w starych folderach wyszperałam dużo, nawet bardzo dużo starych zdjęć, te powyżej nie są stare, może trochę, w sumie od wakacji minęło już sporo czasu. Poszczególne fotki sprzed kilku lat zaskakują mnie, ale nie jestem w stanie ich opublikować xd zostawię je dla siebie c:
Zauważyłam, że nawet po ``diecie`` nie byłam szczupła --' że niby odchudzanie, byle kilka kilogramów zrzucić, teraz poprzeczkę postawiłam wysoko, jeżeli się uda będę najszczęśliwszą osobą na świecie, takie tam postanowienie na nowy rok ;d
oby przyszły rok był lepszy..

5 komentarzy:

  1. jaki masz sposób na schudnięcie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. według ciebie jesteś gruba?! jejku to jak ty będziesz wyglądać po jeszcze jednej diecie jak patyk?: )

    OdpowiedzUsuń
  3. mój sposób to na pewno dużo ćwiczeń, a co do jedzonka to mam do wybory albo dietka 1000kcal albo 1500. Zobaczy się jeszcze ;p od jutra 1000kcal zaczynam, więc okaże się co z tego będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gruba może nie jestem, ale mam brzydką sylwetkę, taką masywną :// jak patyk to ja już raczej nigdy nie będę wyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, oby przyszły rok był lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)