piątek, 23 marca 2012

good day

Mumin :3 ;*
kolejny dzień zaliczam do udanych :)
popołudnie spędzone z Muminem (pacz zdjęcie wyżej)
pośmiały się, pogadały i poszły, brakowało mi takiego wypadu.
zdjęcia zrobione, wszystkie git, będzie co na konkurs wybrać.
niestety od poniedziałku powrót do szarej rzeczywistości, jejku jak ja nie chcę, na szczęście ostatni tydzień i kolejny, od czwartku wolne :) kolejne święta i tak na okrągło..

właśnie testuję najnowszego Photoshopa cs6 , nie mogę kompletnie się w nim odnaleźć, nie to co mój poczciwy 7.0 :3;3 muszę go jakoś ogarnąć, tylko od czego tu zacząć ;x (dać dziecku zabawkę ;d) chyba poszukam jakiejś porządnej instrukcji xd

właśnie tak prezentuje się te cacko :3
miłego weekendu życzę ;*

2 komentarze:

  1. Ja to już czekam na święta ;d óźniej wystawienie ocen, koniec roku szkolnego, matury i wooolnooość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie atrakcje niestety czekają mnie dopiero za dwa lata :P

      Usuń

komentarze mile widziane :)